Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi R8 kupee
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Huvitav, kas seal on tegu iga velje sees asuva suure läbimõõduga, kuid õhukese mootoriga, nagu need, mida hübriididele mootori ja kasti vahele pistetakse? Sellisega saab tõesti maru suurt momenti arendada ja nii hakkab kunagiste ulmeautode idee juba vaikselt paika loksuma. :) Suureks plussiks on see, et mootoriruumi nii enam ei vajata. Miinuseks samas aga jällegi vedrustamata massi kasv... Siin on veel pisut juttu ja Delfi valikust paremaid pilte: http://www.icars.sg/2009/4928/audi-to-preview-an-r8-spyder-and-an-electric-powered-r8-concept-in-frankfurt/ http://www.icars.sg/2009/8515/audi-r8-e-tron-concept-leaked-ahead-of-frankfurt-unveiling/ http://www.icars.sg/2009/8594/frankfurt-2009-audi-officially-reveals-the-all-electric-r8-e-tron-concept-with-4500nm-of-torque/ [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi R8 kupee
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.7%
- SQL:
62.3%
]