Teema ülevaade |
daqqer
|
postitati 28.01.04 03:26 |
jaajah
pildid joonistanud BJORN KOOP, tal tuleb ideesid niimoodi sulest mis kole. siiani vend saatnud peugeotile sitaks pahna, aga ka igalepoole mujale. tal
paar näitust olnud ja paar korda ka ajalehtedes ajakirjades olnud. sõbra sõber. ta võtab mingi algauto ja teeb sellest mingi futuristliku teema kokku,
jätab mingi detaili samaks. et näeks välja nagu see automark, mingi iseloomustav joon... nagu sellel on esituled ja iluvõre, kuidagi kohe vana audi.
et tänava ja sportvariandi vahe on siis kleepekad ? endalgi paar tema pilti olemas
|
allans
|
postitati 13.01.04 15:07 |
suht mõtetu projekt
|
gearhead
|
postitati 13.01.04 15:02 |
väga väga kena võtab sõnatuks
Tänava oma võiks arendad vähemalt pool võistlusauto omast
Auto nii või naa klass oma ette, nagu Audid ikka
|
ICE
|
postitati 13.01.04 13:52 |
Eskiisid on küll väga rajud :O
|
Zarvik
|
postitati 13.01.04 13:51 |
-.
|
Joel
|
postitati 13.01.04 10:08 |
See oleks küll tore täiendus superautode sekka. Karta on, et isegi kui neid
sellisel kujul toodetakse, siis vaid muuseumi tarbeks, nagu ka artiklis vihjati. Loodame, et mõni mainekas autoajakiri vähemalt testima pääseb, kui
masin reaalsuseks peaks saama...
|
peep
|
postitati 13.01.04 08:16 |
Kõlab väga ebarealistlikult aga loodetavasti vastab tõele.
Audi on teatanud, et meenutamaks kunagist S1 autode edu Pikes Peak'i mäkketõusuvõistlustel ehitab sama võistluse jaoks kaks uut masinat, mis oma
välimuselt meenutavad S1'te aga tehnikalt on neist loomulikult peajagu üle. Ei välistata ka väikeseeriat tänavasõiduks.
Autol on kaks topeltturbo V8 mootorit, millest kumbki arendab 1108 hj. ehk kokku on võimsus 2216 hj. !!! Sealjuures on masina kaal tänu
kergmaterjalidele 1050 kg. ehk 2,1 hj/kg.
Seda auto ei ole veel olemas aga on avaldatud paar joonistust eeldatavast väliskujust.
Võistlusauto
Tänavaversioon
Inglise keele oskajatele veel üks lühikokkuvõte algallikast:
Tsitaat: |
Code named "Lev1athon", the Quattro RS16 quadturbo will be Audi's most recent attempt to re-introduce itself into the heavy arsenal of
sport rally racing, specifically the pikes peak circuit.
designers took a literal approuch by paying homage to audi's beloved S1 rally car from the group B era of rally racing. this is especially
evident in the front end, as they temporarily abandon the current 'clean' aesthetic which is evident in their TT. the body, wing, and
fenders are exaggerated for more than functional reasons, in order to bring excitement back into audi's once dominated arena.
the design may not be subtle, but the numbers are even more exaggerated. the RS16 will house twin v8's (front and rear) both using twin turbo
technology and delivering a staggering 1108 bhp per engine! combining to over 2200 bhp total. advancements in technology have allowed Audi to create
an all-new super light weight drivetrain which allows the vehicle to weigh in at a mere 2314 lbs.
there will be two versions made, most likely museum bound.
there are also plans to introduce a more toned down version for civilain use in both the european and domestic markets. power will be dropped down to
a rumored 1300 hp, still using the twin engine layout and targeted at Bugatti's Veyron.
Audi spokesperson Diane Landry claims " those nostalgic enough, and wealthy enough, will be willing to fit the bill in order to get the best of
what Audi has to offer in terms of technology and performance. studies have shown that the following for group B rally racing, and especially the S1,
have grown into a cult like status. americans typically want what they cannot have. same was said for the Evo VIII and the Sti, so will be said for
the RS16 |
|
|