Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ICE

 postitati 05.09.04 08:30
Tsitaat:

aga kas keegi V8 Coupe-st on midagi kuulnud?


Sellest on ka varem juttu olnud
mag

 postitati 04.09.04 19:55
aga kas keegi V8 Coupe-st on midagi kuulnud?
http://www.ffp-motorsport.com/shows/hrrs2002/index.php?id=1
C.A.R.

 postitati 01.09.04 13:05
http://www.ffp-motorsport.com/shows/hrrs2002/ffp-29.jpg
http://www.ffp-motorsport.com/shows/hrrs2002/ffp-42.jpg

http://www.ffp-motorsport.com/shows/hrrs2002/index.php
Miki

 postitati 27.08.04 23:25
mina seal lingi all küll midagi ei näe:(
ICE

 postitati 25.08.04 13:02
1990 aastate lõpupoolel käis Audi disainiosakonnas vilgas arutelu uue mudeli arendusest A4 ja S4 mudelite vahele. Auto pidi olema S4 odavam, kuid märkimisväärselt sportlikum, kui tavaline A4. Uus A4 keremudel oli tulemas turule pea aastapärast, seega oli selge, et suuri muudatusi vanadele juppidele pole mõtet teha. Audi turundusosakonnas oodati kõvasti uut mudelit, et elavdada soikunud A4 müüki. Nelja kuu pärast sai Quattro GmbH ülesandeks kokku panna 20 prooviautot liinitoote juppidest. Traditsioone kummardades sai uue mudeli põhjaks Avant-kere.
Audi 4vedu, quattro, sai samal ajal 20 aastaseks, seega veosüsteemi valik ei tootnud probleeme. S4 6-silindriline biturbo oli kallis ja raske mootor, mis pööras kaalukausi 4-silindrilise turbo kasuks. A4 150hj turboversioon ei vastanud siiski sportliku masina ootustele, seega mootorit elavdati mitmete muutustega.
Sõiduomadusi parendati reguleeritava Race- vedrustusega, tugevamate stabilisaatoritega ja sportlikutema madala profiiliga velgedega. Välimust muudeti sportlikumaks modifitseeritud S4 pamprite ja karbilaienditega, kroom katusereelingutega ja aknaliistudega. RS2 stiilis läksid alla Porsche veljed. 20aastase Quattro auks olid 1978a. esitletud Quattro- prototüübi moodi sumbutiotsteks Audi rõngad. Värvivalikus oli 2 värvi: must ja RS-sinine. Idee uuest mudelist, kuigi arvati see olevat heakskiidetud, maeti siiski maha küllaltki varajases staadiumis ning prooviautode ehitus otsustati katkestada. Katkestuse peamiseks põhjuseks toodi ressursipuudus. Ainult 2 autot saadi valmis- üks must ja üks sinine. Selle rariteetmudeli tüübinimeks anti R4.
gearhead

 postitati 20.09.03 08:45
sumpsi otsad on kyll väga omapärased:P
st. kenad
daqqer

 postitati 01.08.03 22:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja peko
Fiktionaalinen Audin tehdasmalli tehtynä Audi S4, A4, RS4 ja Porschen osista. - selle teksti järgi arvaks, et tegu pole tehasemudeliga vaid tehasemudelite juppidest koostatud projektiga. Eks fanaatilisemad audi-tüübid tea kõige paremini. Muidu ilus auto, stiilne, üleliigsete vidinateta.


Lugemisega raskusi? Las ma tõlgin siis sulle:

Audi tehasemudel mis on tehtud AUDI S4, A4, RS4 ja Porche juppidest.

see tuligi sellisena tehasest välja
peko

 postitati 01.08.03 13:36
Fiktionaalinen Audin tehdasmalli tehtynä Audi S4, A4, RS4 ja Porschen osista. - selle teksti järgi arvaks, et tegu pole tehasemudeliga vaid tehasemudelite juppidest koostatud projektiga. Eks fanaatilisemad audi-tüübid tea kõige paremini. Muidu ilus auto, stiilne, üleliigsete vidinateta.
jan-kos

 postitati 01.08.03 13:27
Igati lahe riistapuu ja kui neid nii vähe toodeti,siis sumpa väga andekalt ja meeldejäävalt tehtud :cool:
tayx

 postitati 01.08.03 10:22
tõesti lahe sumpa ots
kuskil GTI lehes varem näinud
pani mõtlema....Hmmm
daqqer

 postitati 21.07.03 18:14
heh, sumpa mõte ju päris hea :D
raivo

 postitati 07.01.03 09:19
sumps kah koosneb 4'st rõngast:D
ViljarS

 postitati 05.01.03 11:17
sellega saax siis juba ilma teha:D
ICE

 postitati 05.01.03 10:45
Viimases Autotuningus on siis veel üks R4 ja seda USAs... Asjal siis bi-turbo(stand. 230hj) moditud üle 400 kui õigesti mäletan.
sam

 postitati 28.11.02 20:47
summuti disain on tõesti 5+:cool:
pprz

 postitati 27.11.02 09:29
To ICE
veel varem
ICE

 postitati 26.11.02 10:36
To A80cq: ma arvan et viimases GTI Magazines :)
Markko

 postitati 26.11.02 10:32
Eriti vahva on summuti :o
Ka muidu pole viga
ViljarS

 postitati 25.11.02 21:55
Päris karm asi:cool:
pprz

 postitati 25.11.02 20:12
noooh seda ma juba nägin kuskil:(
ICE

 postitati 25.11.02 16:15
Link siis sellele mudelile:
http://ffp-motorsport.com/pics/r4/index.php

ICE
ViljarS

 postitati 21.11.02 15:21
ootan huviga pilte:D
rass

 postitati 20.11.02 17:48
skänni pildid sisse :D
ICE

 postitati 20.11.02 15:12
Keegi pole eriti vist kuulnud sellest mudelist midagi...?
Ok:
Tehti 90´ndate lõpus. Põhineb A4 Avant kerel. On tegijam kui A4 Turbo kuid odavam kui S4. Tehti siis Quattro GmbH tehases ja valmis sai 2 proovimasinat.
Keda rohkem huvitab siis viimases GTI´s on sellest rohkem juttu.

ICE

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.6% - SQL: 51.4%]