Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TT

 postitati 16.01.06 12:52
PRESSITEADE

16.01.2006


Audi Roadjet concept

Audi uus ideeauto Roadjet väljendab tulevikusuundi Audi disainikeeles, demonstreerib uut ruumikasutuse- ning funktsionaalsuse kontseptsiooni ja on rikas innovaatiliste tehnoloogiliste uuenduste poolest, mille kasutuselevõttu on lähiaastatel oodata ka Audi seeriamudelitel.
Detroidi autonäitusel esitletud uus kompaktne luukpära Audi Roadjet Concept on ruumikas, funktsionaalne ja võimas. Ideeauto on varustatud 300 hobujõulise 3,2 liitrise FSI mootoriga, mis kiirendab auto 0-100 km/h 6,4 sekundiga.
Roadjet mootor baseerub praegu Audi mudelitel A3, A4 ja A6 kasutusel oleval 3,2 liitrisel FSI mootoril, kuid on tänu uuele tehnoloogiale sissepritse- ja klapisüsteemile 45-e hobujõu võrra võimsam. Mootori võimsuse kasv saavutati tänu muutustele sisselaskekollektoris, samuti on kasutusele võetud kaheastmeliselt reguleeritav klapiajam ehk nn Audi valvelift süsteem. Uue 3.2 liitrise pikiasetusega V6 mootori väändemoment on 7000 pöörde juures 330 Nm. Tähelepanuväärne kasvanud võimsuse juures on mootori ökonoomsus. Vaatamata 45-le lisahobujõule ja suurematele mõõtmetele on Roadjet Concepti kütusekulu väiksem kui 3,2 liitrise mootoriga A4 quattro mudelil. Audi Roadjet läbib 100 kilomeetrit keskmiselt 10,4 liitri kütusega.
Autol on sportlik 7-käiguline DSC käigukast ja püsiv neljarattavedu quattro. Samuti on uuenduslik „Audi drive select” - funktsioon, mille abil saab juht nupulevajutusega muuta auto seadeid, sh ka mootori karakteristikat kolme re˛iimi vahel: mugav-, dünaamiline- ja sportlik seadistus.
Uuenduslik „Audi Roadjet” kontseptsioon ehk nn autodevaheline kommunikatsiooni- ja infosüsteem, suudab läbi WLAN internetiühenduse saata ning vastu võta infot teiste läheduses liikuvate autode, samuti liiklusolude kohta. Süsteem aitab tulevikus oluliselt tõsta liiklusohutust, vältida ummikuid ja loomulikult suurendada mugavust.
Auto esiosa välisdisaini iseloomustab Audile omane Singelframe iluvõre ja esistange alaosas paiknevad suured õhuvõtuavad. Auto tagaosas domineerivad stangesse integreeritud suured väljalaskeavad ja diffuser ning pakiruumi ülaosas paiknev tagaspoiler. Autot ilmestavad ka 20 tollised alumiiniumveljed ning LED esi- ja tagatuled, tagades ühtlasi suurepärase nähtavuse nii päeval kui pimedal ajal.
Roadjet pikkus on 4,7 meetrit, olles selle mõõduga näiteks Audi A4-st 11 mm võrra pikem. Auto laius 1,85 meetrit ja teljevahe 2,85 meetrit - samad mõõdud on ka Audi A6 Avant mudelil. Auto kõrgus – 1,55 meetrit, mis on näiteks Audi A6 Avant’iga võrreldes koguni 9 mm enam. Roadjet on seega ruumika ja valgusküllase salongiga auto, kus on teiste sama klassi autodega võrreldes tavapärasest oluliselt rohkem avarust kaasreisijatele.
Detroidis juba 89. korda (rahvusvahelisena 18. korda) peetav Põhja-Ameerika autonäitus on Ameerika suurim. Tänavu oli näitusepinda Detroidis kokku 95’000 ruutmeetrit, kus Audi lisaks Roadjet Concept-mudelile esitles ka uut Audi S6 sedaan- ja Avant kerega mudelit, mis jõuab müügisalongidesse käesoleva aasta suvel.
Silver

 postitati 13.01.06 23:45
Kes sellega sõitma peaks? Sihtgrupp on arusaamatu...
Simps

 postitati 13.01.06 23:20
Roadjet Concept on välimuselt täitsa kena :P
VIP

 postitati 13.01.06 22:01
Minu arust see disainer (mõned aastad tagasi alfa romeost tulnud?) on juba üle käte läinud :mad: Need ideejunnid Shooting Brake Concept ja Roadjet Concept ei sobi kohe mitte Audi rivistusse. Lihtsa tobedad ja mitte üldse Audilikud. Aga muud Audid on endiselt võrratud :)

Mina loodan, et see junn (ja Shooting Brake Concept) elu ilmas tootmisliinile ei lähe.
goblin

 postitati 13.01.06 21:27
Natuke veel infot selle auto kohta (audio)
riivz

 postitati 12.01.06 12:29
http://www.allcarnews.com/article/concept/audi-roadjet-concept/
Leidsin netist sellise isendi ja mõtlesin et soovite ka näha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]