Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ahti221

 postitati 13.01.06 20:23
Minu arvates on Audi üks enam omanäolisemaid autosid üldse! Ei maksaks ära unustada tema saavutusi 4 ratta veo kohalt, mis sai üliedukaks rallimaailmas. Esimest korda sõitis nimelt see masin 0 autona ja võitis tegelikke rallisõitjaid 9 minutiga. Kas see ei ole piisav argument!:cool:
Joel

 postitati 11.01.06 14:26
Siin kerkib taaskord üles küsimus, et kas Audil seda kindlalt identifitseeritavat "oma nägu" on üldse kunagi olnudki. Minu jaoks näiteks on Audi auto, kuhu on kokku koondatud kõik head omadused, mis ühel autol võiksid olla - nelikvedu, võimas mootor, kvaliteetsed materjalid, kena välimus ja kalli auto fiiling. Aga sellist "oma nägu" nagu Alfa Romeol, Saabil, Citroenil või ka mersul ja bemmil ma Audi puhul eriti ei taju. Aga justnimelt detailide koosmõju on lõpuks see mis määrab. Ja igasugune "oma nägu" on tänapäeval üldse unustuse hõlma vajumas, sest üha karmimas konkurentsis vee peal püsimiseks peavad ka kõige radikaalsemad oma liini ajajad tasuvuse nimel tootmist ja arendustegevust unifitseerima ja sellega "omast näost" lõivu maksma. Erakordseid autosid toodetakse tänapäeval enamasti konveieritel nagu kõiki teisigi, mistõttu legendi-kandidaate võib otsida ainult piiratud tootmismahuga sportmudelite seast (luksuse vallast midagi enneolematult murrangulist ei tasu ilmselt oodata). Audil on hetkel minu meelest üks legendivääriline auto täiesti soolas - paljukordse Le Mansi võitja Audi R8 diiselmootoriga järeltulija R10.

Tsitaat:

"The R10 project is the biggest challenge ever to have been handed to Audi Sport,” says Head of Audi Motorsport Dr Wolfgang Ullrich.

krss

 postitati 11.01.06 13:02
Ühelt poolt tore, et Audil hästi läheb, aga pikemas perspektiivis, on see nüüd hea või halb? Kas see "kõigile meeldimine" ei tähenda mitte "oma näo" kadumist? Mida vähematele inimestele auto meeldib, seda suurem tõenäosus, et temast sünnib kunagi legend. Põrnikas, Trabant ja veel mõned on muidugi toredad erandid, mis vaid reeglit kinnitavad:D
TT

 postitati 11.01.06 12:14
PRESSITEADE

11.01.2006





Audi rekordmüük 2005. aastal





2005. aastal müüdi üle maailma kokku 829’100 Audi uut sõiduautot, mis on 6,4% rohkem kui 2004. aastal. Eestis kasvasid Audi müüginumbreid mullusega võrreldes 8%. Kokku tegi Audi 2005. aastal müügitulemuste rekordi koguni 39-l turul üle maailma.



Audi AG müüs 2005. aastal koduturul Saksamaal ligi veerand miljonit sõiduautot, mis tähendab 2004. aastaga võrreldes enam kui 5% kasvu. Audi suurimal välisturul, Ameerika Ühendriikides, kasvas korporatsiooni müügitulemus 6,6 protsenti - 83’066-de sõiduautoni. Suurturgudest oli kiireima kasvuga Hispaania, kus müüdi 49’453 Audit ehk 13% enam möödunud aastaga võrreldes. Kiire müügikasv toimus Venemaa turul, kus müüdud Audide arv tõusis 2004. aastaga võrreldes koguni poole võrra ja moodustas kokku 6115 sõidukit.



Reval Auto, Audi maaletooja Eestis, müüs 2005. aastal kokku 340 uut sõiduautot, mis on aasta varasema müügitulemusega võrreldes 25 autot enam. Mudelitest oli Eesti turul kõige populaarsem Audi A6, mis moodustas kõikidest Eestis müüdud Audidest 41%.



Eesti turul ületas sõiduautode premium-segmendis Audi müügitulemus ka põhikonkurente – Mercedes-Benz’i ja BMW’d.



Audi AG juhatuse esimees dr. Martin Winterkorn ütles 2005. aasta müügitulemusi kommenteerides, et Audi eesmärk on sõiduautode premium-segmendis tõusta liidrikohale üle kogu maailma ja selleks plaanib korporatsioon 2006. aastal tuua välja keskmiselt ühe uue auto või mudeliversiooni igas kuus. Winterkorn prognoosis, et seetõttu jätkub Audi müügimahtude jõuline kasv ka alanud aastal.



Esimesi käesoleva aasta uudismudeleid tutvustas Audi juba ka Detroidi autonäitusel, kus toimus uue Audi S6 sedaan- ja Avant versiooni esitlus ning kate tõmmati ideeautolt Audi RoadJet Concept. Detroidis näitas Audi esmakordselt ka uut 3,6 liitrist FSI V6 mootorit, mis käesoleva aasta keskpaigast lisandub Audi uue SUV-segmendi maasturi Q7 mootorivalikusse.

Esimesed Audi Q7 quattro mudelid jõuavad salongidesse märtsis ning Audi S6 eeloleva suve esimesel poolel.





Lisainfo:



Rivo Saarna
Turundusjuht

AS Reval Auto

Tel 611 2046
Mob 506 5768
Faks 611 2001
rivo.saarna@audi.ee

Paldiski mnt 100a
13522 Tallinn
www.audi.ee

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.7% - SQL: 34.3%]