Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 05.10.10 14:42
RS6 düno. Väidetavalt on muudatused sellised:

Custom 3" Dual Exhaust with no main cats

See on ikka väge haige, kuidas custom softi ja väljalaskega nii suured muudatused välja võlutakse. 900nm @ 2600rpm on ikka haige ja max 972nm/738ps.
riio

 postitati 14.07.07 17:43
Huvitav, mis selle uue Rs6 hinnasildil kirjas võiks olla?:P
Maku

 postitati 26.06.07 22:05
Uus Audi RS6 saab 571-hobujõulise mootori (25)
26.06.2007 10:49


Audi A6 kõige võimsam modifikatsioon RS6 saab 5-liitrise 10-silindrilise kahe turboga bensiinimootori võimsusega 571 hobujõudu.


Mootori maksimaalne pöördemoment on ligi 1 000 Nm, vahendab Lenta.Ru.

Nelikveoline auto saab ka kuueastmelise automaatkäigukasti. Lisaks saab RS6 madaldatud sportvedrustuse, agressiivsed aerodünaamilised keredetailid ning efektiivsemad pidurdusmehhanismid. Eeldatavasti hakatakse valikuvõimalusena pakkuma ka süsinikkeraamilisi pidurikettaid ja kahe siduriga S-tronic käigukasti.

Arvatakse, et lisaks baas-RS6le laseb Audi välja ka selle mudeli võimsama versiooni nimega Plus. Auto peaks saama 620- kuni 635-hobujõulise mootori.

Uus RS6 hakkab pakkuma konkurentsi BMW M5le ja Mercedes E63 AMGle. Auto esmaesitlus leiab aset sügisel toimuval Frankfurdi autonäitusel.

http://www.tarbija24.ee/260607/esileht/olulised_teemad/tarbija24/auto/268671.php
gemini

 postitati 12.02.07 09:31
Päris kena RS6 photoshopping :)
LaSa

 postitati 18.01.07 08:05
Tsitaat:
Algselt postitas: effe
Kuna siis uus rs6 tuleb? Seda lükatakse koguaeg edasi...
Mõned allikad on väitnud, et esmaesitlus toimub Geneva näitusel selle aasta märtsis.
effe

 postitati 22.12.06 15:46
Kuna siis uus rs6 tuleb? Seda lükatakse koguaeg edasi...Ja mis konditsioonis 580 hj tavaline ja siis plus tuleb 630 hj?

No kurat kui sellisena ta tulebki, siis bemm peab omale juba uut mootorit välja mõtlema hakkama:D:D:D

Täis püss noh:D
ahti221

 postitati 14.11.06 17:52
See uuendus on ikka super, hj mulle meeldib mis rs6-le paigutatakse. Siis polegi m5-l enam sellist hj eelist :D!
gemini

 postitati 10.11.06 14:24
Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Natuke värskemaid pilte kah RS6'st, kuigi tiba vananenud artikli sisuga.

Samas kohas ka väike ülevaade S6'st.

Väidetavalt on need pildid hoopis MTM S6 Superchargerist ;) Kindlaks tehti see numbrimärkide järgi :D
maxic

 postitati 07.11.06 20:50
Natuke värskemaid pilte kah RS6'st, kuigi tiba vananenud artikli sisuga.

Samas kohas ka väike ülevaade S6'st.
peep

 postitati 07.11.06 20:02
Küllalt kindlatest allikatest on välja lekkinud, et uus RS6 tuleb 2007 sügistalvel ja mootori võimsuseks saab olema 580 HJ. ning hiljem turule toodava RS6+ versiooni mootor hakkab arendama 630 hj. Need võimsused siis V10 turbomootorist, töömahuks pakutakse 5,0.

Seega jätkub sama vana muster BMW vs. Audi võrdluses, sama põlvkonna RS on kiirem aga tuleb turule hiljem kui M.
pelle

 postitati 22.03.06 14:35
Ei tule 5,5l V10't. Ei mahtunud A6'le peale. Mootor mis tuleb annab välja 370 kw.
genekas

 postitati 18.02.06 22:10
Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Oluline on märkida, et üle 90% mootori koguvõimsusest on ühtlaselt kasutatav vahemikus 2’500 – 5’500 mootoripööret minutis.

Ilmselt on ikkagi pöördemomenti silmas peetud...
Loosedahood

 postitati 18.02.06 14:39
Tsitaat:
Algselt postitas: goblin
Uus S6

see on kõva sõna:o
TT

 postitati 13.01.06 07:35
PRESSITEADE

13.01.2006


Uus Audi S6

Aasta esimesel suurel autonäitusel Detroidis, esitles Audi sportmudelit S6. Võimsa, 5.2 liitrise V10 mootoriga varustatud sportlik ja luksuslik Audi S6 on alates eelolevast suvest saadaval nii sedaan- kui Avant versioonina.
Audi S6 10-silindriga mootor arendab 420 hobujõudu (309 kW), seda 6800 mootoripöörde juures minutis. Maksimaalne väändemoment 540 Nm saabub 3000 – 4000 p/min vahel. Oluline on märkida, et üle 90% mootori koguvõimsusest on ühtlaselt kasutatav vahemikus 2’500 – 5’500 mootoripööret minutis. Tegemist on möödunud aasta novembris Tokyo autonäitusel esitletud Audi S8 mootoriversiooni edasiarendusega.
Kütuse otsepritse (FSI) süsteemiga, vaid 220 kilogrammi kaaluv ja oma võimsuse kohta äärmiselt ökonoomne 5,2 liitrine V10 mootor, kiirendab Audi S6 paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni 5,2 sekundiga. Universaalkerega Avant mudelil, mis on sedaaniga võrreldes 60 kg raskem, kulub 100km/h kiiruse saavutamiseks 0,1 sekundit enam. Auto lõppkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h.
Audi S6 kaalub 1910 kilogrami, mis annab ühe Audi hobujõu kohta massi vaid 4,55 kg, olles võrdväärne näitaja võrdluses võidusõiduautodega. Samas on auto keskmine kütusekulu vaid 13,4 liitrit 100 kilomeetri kohta.
Autol on 6-astmeline Tiptronic-käigukast, koos käsitsijuhtimise ja valitava „S” ehk sport-re˛iimiga. Maksimaalse juhitavuse ja kontrolli tagab elektrooniline stabiilsusprogramm ESP, mille sekkumist ja osakaalu on juhil mitmeastmeliselt ning erinevates kombinatsioonides võimalik ka vähendada ja muuta. Auto standardvarustusse kuulub juhi infosüsteem DIS ja pardakompuutri juhtimise keskseade MMI (Multi Media Interface). Loomulikult on Audi S6 varustatud viimase põlvkonna asümmeetrilise quattro püsiva neljarattaveoga, sealjuures jaotub tavaolukorras 40% veojõust esi- ja 60 % tagateljele.
Välisilme osas eristub uus Audi S6 selgelt Audi A6 mudelist LED- ehk valgusdioodidel baseeruvate päevasõidutulede, alumiiniumist küljepeeglite, nelja ovaalse väljalasketoru, S6-ketaspidurite ja iluvõrel ning pakiruumiluugil asuva S6-logo järgi. Sportlikkust rõhutab ka integreeritud tagaspoiler auto pakiruumi luugil, Avant versioonil katusespoiler. Auto Võrreldes Audi A6-ga on uus S6 tänu sportvedrustusele 10 mm madalam ning auto esitiivad 14 mm võrra laiemad. Interjööris domineerib luksusust ja sportlikust ühendav funktsionaalsus – uue põlvkonna sportistmed, mille puhul on kasutatud Alcantara ja naha kombinatsiooni, sportrool ja komfort-kliimaautomaatika.
Audi S6 on varustatud 19-tolliste alumiiniumvelgedega, xenon-plus esituledega ning auto vedrustuses kasutatakse moodsaimat tehnoloogiat, mis võimaldab juhil ühtlasi muuta vedrustuse seadistust nii sportlikuma, kui mugavama pikamaasõidu tarvis.
http://www.hot.ee/dreamer79/s61.jpg
http://www.hot.ee/dreamer79/s62.jpg
http://www.hot.ee/dreamer79/s63.jpg
http://www.hot.ee/dreamer79/s64.jpg
Hardo

 postitati 09.01.06 20:00
Kütust kulub autolehe andmetel 100 km kohta 13,4 liitrit.Üllatavalt vähe küll.
TiitR2

 postitati 09.01.06 17:46
Kas mu silmad petavad, kuid ei paistnud "sellisel" autol olevat parktronicuid?:o
goblin

 postitati 09.01.06 17:35
Uus S6
Audiamus

 postitati 05.01.06 20:21
S6 ( ja yldse A6) 2006 on liiga sexy minu silmadele:D pagana ilus auto
peep

 postitati 05.01.06 10:14
http://www.mailer.ee/tqhq/S6_1.jpg
http://www.mailer.ee/tqhq/S6_2.jpg
http://www.mailer.ee/tqhq/S6_3.jpg

allikas: http://www.audi4ever.at
forsin

 postitati 16.12.05 17:20
Tsitaat:
Algselt postitas: peep
Sealt veel oluliseim info eesti keelde panduna on, et uus S6 saab endale 5,2 l. V10, mis arendab 440 hj. ja uus RS6 saab 5,5 l. V10,millel 550 hj. Viimane mootor läheb ka Q7 tippversioonile peale. Kuigi tegu mitteametliku infoallikana, siis on põhjust uskuda, et nad palju ei eksi - see on küllalt informeeritud sait.


Sellest on isegi eesti keelne ajakiri kirjutanud et AUDI tegeleb deforseertud LABURGIINI V-10 mootori sobitamisega audidele.
allud

 postitati 15.12.05 21:14
minu arust marusarnane uhiuue rs4 jaga
peep

 postitati 15.12.05 20:54
S6 eest

S6 tagant 1

S6 tagant 2

Seeriaautodel saavad olema teistsugused veljed ja metallpeeglid, mitte sellised kerevärvi. Muus osas on väliskuju lõplik.

Ja artikkel. Sealt veel oluliseim info eesti keelde panduna on, et uus S6 saab endale 5,2 l. V10, mis arendab 440 hj. ja uus RS6 saab 5,5 l. V10,millel 550 hj. Viimane mootor läheb ka Q7 tippversioonile peale. Kuigi tegu mitteametliku infoallikana, siis on põhjust uskuda, et nad palju ei eksi - see on küllalt informeeritud sait.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.1% - SQL: 40.9%]