Teema ülevaade |
Kaaku
|
postitati 16.11.05 10:18 |
Mudeli R8 loomisel teeb Audi panuse konstruktsiooni kergusele, kasutades seejuures inseneride tohutut kogemust. Audi A2, A6 ja A8 on samuti välja
töötatud Aluminium Centre tehnilistes laboratooriumites, kasutades konstruktsioonimaterjalide kõige kaasaegsemaid tehnoloogiaid.
Mitteametlikel andmetel saab sportauto endale 5-liitrise V10 mootori, mida praegu paigaldatakse ka Lamborghini Gallardo'le. Kuid Audi insenerid
ehitavad selle veidi ümber, eesmärgiga saavutada suurem moment väiksema võimsuse juures. Pole ka välistatud võimalus, et R8 kupee saab endale kaks
jõuallikat, ning üheks neist on end tõestanud 4,2-liitrine V8 FSI Audi RS4-lt.
|
rass
|
postitati 16.11.05 08:49 |
Sama nime, Audi R8, kannab ka SEE Audi. Ilmselt on ka sellest saadud siis too inspiratsioon nii
nimeks kui ülimaks sportlikuseks.
|
auditdi
|
postitati 16.11.05 08:41 |
Audi on lõpuks avaldanud info oma uue superauto nime kohta - selleks saab R8. Autot hakatakse tootma Neckarsulmi tehases ning esimesed autod jõuavad
ostjateni 2007. aasta esimeses pooles.
Lõplikku ja tootmisvalmis autot lubatakse presenteerida järgmise aasta lõpus - ilmselt saab see siis toimuma Pariisi autonäitusel.
Neckarsulmi tehasesse, mida opereerib Audi tütarfirma quattro GmbH, investeeriti tootmisliinide seadistamiseks ligi 28 miljonit eurot, R8 koostamise
kallal saab tööd 250 inimest.
"Läbi R8 loodame me kasutada oma motospordis saavutatud edu ära seeriatootmises. See mudel on Audi päris oma interpretatsioon sportlikkusest," sõnas
Martin Winterkorn, Audi AG juht.
Lähem info: http://www.autopunkt.ee/uudised/989
|
|