Teema ülevaade |
Kaaku
|
postitati 13.11.05 13:08 |
Mootor on siis sama võimas, kui A8 tipmine 6 liitrine W12.
Uuel S8-l on tavalisest 20mm madalam ja seatava jäikusega õhkvedrustus.
PS! pidurikettad on 18 tollised ning veljed nende peal 20 tollised.
|
Black
|
postitati 21.10.05 17:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Suured suurteks, kabariidid on nii kui nii suured, kuid sealt pildilt tundub, et esiots on oma ca. 30 cm. maast (kuigi eeldan sportvedru)..http://www.autopunkt.ee/img/news/id=1890/ |
Täiesti normaalne kõrgus, maapinnalt pildistades jääbki selline efekt.
|
TiitR2
|
postitati 20.10.05 17:27 |
Suured suurteks, kabariidid on nii kui nii suured, kuid sealt pildilt tundub, et esiots on oma ca. 30 cm. maast (kuigi eeldan sportvedru)..http://www.autopunkt.ee/img/news/id=1890/
|
AudiTeam
|
postitati 20.10.05 17:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kas mulle tundub ainult, aga oleks nagu "mega" kõrge esiotsaga tegu? |
See mingil määral tundub - sugulasel on uus A8 sellel ka tundub eemalt vaadates et esiots jube kõrge aga lähemalt ikka nii ei ole. Aga muidu on nad
üldse jube suured tangid - eriti kui mõni väiksem auto läheduses seisab.
|
TiitR2
|
postitati 20.10.05 16:34 |
Kas mulle tundub ainult, aga oleks nagu "mega" kõrge esiotsaga tegu?
|
juks11
|
postitati 20.10.05 16:12 |
Audi lipulaev uuenes
Uued mudelid
19.10.2005
Lisaks Shooting Brake Concept-ile (millest tõenäoliselt saab uus TT) tutvustas Audi Tokyos ka üht tootmisvalmis uudist - uut põlvkonda firma
lipulaevast S8.
Selle tähelepanuväärseimaks detailiks on kahtlemata täiesti uus 5.2-liitrine V10-mootor, mille juures laenati nii teadmisi ja kogemusi kui ka mitmeid
detaile Lamborghini Gallardolt. Tulemuseks on 450hj võimsust ning 540Nm väänet, viimane on sealjuures täies ulatuses saadaval juba alates 3500
pöördest. Suure ja luksusliku sedaani lennutab see paigalt sajani kõigest 5,1 sekundiga, tõelist tippkiirust paraku ei tea, kuna Audile kohaselt on
see elektrooniliselt piiratud 250km/h juures, mis ilmselt saabub mängleva kergusega.
Uus mootor veab kõiki nelja ratast läbi firma uusima generatsiooni quattro nelikveo, mis jagab jõudu vastavalt vajadusele asümmeetriliselt rataste
vahel. Adaptiivset õhkvedrustust timmiti veidi jäigemaks, samuti täiustati täpsema tunnetuse tagamiseks roolimehhanismi.
S8 saabub müüki järgmise aasta keskpaigas, kodumaal Saksas hakkavad hinnad 97 600 eurost (ca 1,6 miljonist kroonist).
Täpsem info
|
|