Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi õpetas nelikveo säästma
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: end3l[/i] Ka 2014 Honda CR-V kontrollib nelikveo vajadust 60 korda sekundis või umbes sama palju, kuid tegu on puhtalt esiveolise linnaautoga, mille tagarattad rakenduvad 3 sekundit liiga hilja. [/quote] Haldexiga VAG kontrollib koguaeg. 60x on vähe, roolitaga ei saa aru mis veoga tegu. Ükspäev just lükkasin ühte ondat, krdi hea oli ikka omanikku "mõnitada". Misiganes seal seda nelivedu lülitab, siis 50:50 suhet sinna ei saa. Tagaots nagu tõukaks, aga ringi rattad korralikult ei käi. Lapatsit andes viskab p*sahaisu üles ja kõik. Pointless maastur. Jäägu muruniiduki mootorite juurde edasi. Aga teemasse tulles, siis ma loodan et seda imevedu saab tellida lisavarsutusena ja torsen jääb ikka seeriasse :) [quote][i]Algselt postitas: jokerAudi[/i] Oma pluss sel lülituval nelikveol muidugi on. Milleks on vaja kuival sirgel teel vedavat nelja ratast? Lülituva nelikveoga autod on läbivuselt kordi paremad, kui üheveolised autod, samuti saavad nad libedal paremini kohalt minema. Tõesti, viivitusmoment on nõme, aga see käib asja juurde ja sellega peab lihtsalt harjuma. Hea on olukord, kus juht saab ise otsustada, mis veoskeemil auto sõidab. Näiteks 2008+ Mitsubishi Outlander, kus on võimalik valida 2WD, 4WD ning siis 4WD Lock (viimane mõeldud rasketes oludes, asendada üritab aeglustit). Koostöös kõrge kliirensiga, on 4WD-na see auto väga hea läbivuse ja väga hea teelpüsivusega. Mulle tõsiselt meeldis selle auto kooslus, ilmselt on endal ka see silmapiiril järgmisena. Lülituva nelikveo-süsteemi vastupidavus on omaette teema. Samas korralikult hooldades... mine krt tea. See on muidugi selge, et tänapäeva autod ei ole enam ligilähedaseltki nii pikaealised, kui 20a tagasi toodetud isendid...kuid see on paratamatu. [/quote] See pluss tuleb välja siis, kui ratta juurdest poolteljed juba välja lülitada. Kas 1,5 pikkuse kardaani seiskumine on seda 0,3 liitrit väärt - see on iseküsimus. Miks seda outlanderit kiidad? 90pealt lülitab ta kõik välja ja möödasõitu teed esiveolisena. Torseni puhul keskendud sõidule, aimad juba ette mida auto teeb, kuhu läheb jne. Outlanderiga mõtled, et mis pulli see elektroonika nüüd plaanib või ei plaani. Kas saad kurvist läbi, või paned põõsasse? Sellega sõimtine on nagu kalapüük ilma õngeta. Hasart on, aga kala kätte ei saa. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi õpetas nelikveo säästma
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.3%
- SQL:
74.7%
]