Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
VAG grupi diisli skandaal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [i]Teadlane: petavad kõik diiselautode tootjad23 Suurbritannias asuva Leedsi ülikooli teadlase uuringutulemused näitasid, et lisaks juba teadaolevatele heitgaasipettust tunnistanud autotootjale ületavad Euroopa Liidus lubatud norme veel vähemalt nelja autotootja - Fordi, BMW, Mazda ja Mercedes-Benzi - sõidukid. Ülikooli teadlane ja õppejõud korraldas keskkonnaameti ja omavalitsuste tellimusel enam kui 300 diiselmootoriga sõiduki mõõtmised, et kontrollida nende vastavust Euro 6 heitgaasinormidele, kirjutab Daily Mail. Selgus, et sisuliselt ühegi tootja sõidukid ei suuda täita normi, mille kohaselt ei tohi mootorid toota rohkem kui 0,08 grammi NOx kilomeetri kohta. Tulemused näitasid, et näiteks Mazda diislimootorid ületasid keskmiselt lämmastikoksiidi norme enam kui kuus korda. Fordid ületasid norme veelgi enam, kuid valim jäi täpsete tulemuste avaldamiseks liiga väikeseks. Täpsemalt: Mazda mootoreis eraldub seda keskmiselt (0,49 grammi kilomeetri kohta) - 6,1 korda üle normi. Järgnes BMW (0,45 grammi), Mercedes (0,42 grammi), Volkswagen (0,41 grammi) ja Audi (0,36 grammi). Tate testis sõidukeid ligilähedast sarnase seadmega, mida kasutatakse USAs sõidukite vastavuse kontrollimiseks hetigaasinormidele ja mis tõi kaasa esmalt Volkswageni pettuse ilmsikstuleku. «Uuring näitab, et autode ehitamine viisil, kus need näitavad häid tulemusi laboritingimustes, kuid eritavad suures koguses lämmastikoksiidi reaalsel linnasõidul, on kogu autotöötuse endeemiline praktika,» ütles teadlane uuringu tulemusi kokku võttes. «Tegelikult ei teata mitte midagi selle kohta, kuidas tootjad oma teste läbi viivad, kuna neid tehakse kinniste uste taga.» Väikesed linnaautod reostavad tema sõnul õhku rohkem kui kahekorruselised linnaliinibussid. See viitavat asjaolule, et autotootjad on leidnud veel viise, kuidas riiklikke teste laborites petta. Pärast mõne nädala eest puhkenud Volkswageni heitgaasipettuse ilmsikstulekut on mitmed ettevõtjate organisatsioonid ja teadusasutused teatanud lahknevustest autotootjate aruannete ja tegelike näitajate vahel. Nagu selgus, polnud Vokswagenid sugugi mitte kõige suuremad õhureostajad, paisates atmosfääri koguni 35 protsenti vähem heitgaase kui teised uuringualused.[/i] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
VAG grupi diisli skandaal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]