Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi RS3 tulekul
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Ot. küll, aga seal veab õige sild pidevalt ja esi silda aidatakse kaasa. Esiveduse tagant aitamine on ikka selline abirataste värk, tagaveduse eest aitamine töötab minu jaoks dünaamilisemalt ja loogilisemalt aktiivsel sõidul. Bmw ja mercedes vist kasutavad kah oma autodel sidurit esi sillal. Pealegi haldex on üks parimaid keskdiffrita varjantte mida olen proovinud ja näinud. Sellepärast ütlesin ka kuningas. Rahulikul sõidul (mille jaoks see auto eriti pole) on nagunii suht ükskõik veoskeemist, pea asi, et ratta ringi käimine on minimeeritud. Ei tea kas sinna saab kah aktiiv tagadiffri tellida. Ei tea kuidas sellel pillil kaalu jaotus on kaalub ta ikka üksjagu. Ilmselt raskepoolsem nina on perekonna viga neil. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi RS3 tulekul
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.2%
- SQL:
74.8%
]