Teema ülevaade |
plumer
|
postitati 02.03.06 15:28 |
---BMW tehas võttis esimesel aastal tagasi väääga suure hulga 7 seeria masinaid lihtsa tehnilise rikke tõttu. Minu teada need kõik utiliseeriti, sest
pole sellist kohta tehasel, kus neid lahti võetakse ja see järel uuteks autodeks kokku kompunnitakse.---
See jutt peris pentsik!! Da-daa utiliseerime mingi tehnilise rikke pärast hulga uusi 7.seeria bumereid... Kuskohast su info pärineb!? Sakslane nii
kooner, et sellist raiskamist võib seal ainult unenäos näha. Ei tasuks ikka kõike uskuda mida naised saunas räägivad Mõtle nüüd ise kah, mis juttu? Ise nägin RTL-pealt saadet, kus suurtes
hallides peale üleujutusi kuivatati autosid - polstrid-istmed-sisud-elektroonika-kõik lahti kakutud ja suured soojapuhurid/niiskusekogurid hallis sees
uugasid 24h. Asi pigem selles, et pead teadma mida teed ja mida hiljem peab vahetama ja mida mitte...küll saab ka sitast saia teha kui asi läbi
mõeldud.
|
Mairo
|
postitati 14.01.05 23:28 |
Ega see nii lihtne ole, et muudkui kuivatatakse ära ja müüki. Firma nimi maksab ikka rohkem, kui mingi parklatäis autosid. BMW tehas võttis esimesel
aastal tagasi väääga suure hulga 7 seeria masinaid lihtsa tehnilise rikke tõttu. Minu teada need kõik utiliseeriti, sest pole sellist kohta tehasel,
kus neid lahti võetakse ja see järel uuteks autodeks kokku kompunnitakse.
Teiseks on ka täiesti uutel masinatel kindlustus ja võib olla, et paugu saab hoopis kindlustusandja.
|
rass
|
postitati 13.01.05 07:40 |
sooja lattu kuivama pandud
|
tom
|
postitati 13.01.05 07:12 |
no eks need soomest tuuakse siia, kuivatatakse ära ja müüki
|
80quattro
|
postitati 12.01.05 20:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: greedy
revalis ju ale uutele audidele
kas ei pane mõttlema |
Need autod on Eesti laos
|
greedy
|
postitati 12.01.05 20:04 |
revalis ju ale uutele audidele
kas ei pane mõttlema
|
samru
|
postitati 12.01.05 19:59 |
Tsitaat: | Ma oleks tegelikult natukene eriarvamusel selle poltide lahtisaamise koha pealt. Nimelt Eestis tänavatele pandav sool ladestub
nendele poltidele tunduvalt suuremas kontsentratsioonis kui seda merevees üldse on (vrdl kasvõi tänavalt ladestunud sool autol ja seda vähest, mis
mereveest välja ladestub). Elektroonikaga on jah see häda, et kõik releed-plokid tuleb väljavahetada, kuid ka see töö pole nii hull, kuna
pestud/kuivatatud juhtmed peaks kestma vähemalt auto eluea lõpuni. Oman ise uputuse üleelanud autot (tõenäoliselt mitte küll merevesi) ja sellest
tulenevalt pole mingeid erilisi elektrikalasid või roostetamist märganud, kuna uputusejärgne pesu/kuivatus oli tehtud tollasel omanikul ENDA JAOKS,
mitte müügiettevalmistuseks |
Suvel kuivatasime kah ühte jõevees käinud Opel Vectrat kaks nädalat, kõik plokid värgid said ära kuivatatud saime auto sõitma ning siis hakkas
igasuguseid asju juhtuma turvavööde pürotehnilised rihmapingutid lendasid lahti, igasugused elektroonilised vidinad, kesklukustus jne lpetasid töö ja
lõpuks ka mootor (diisel el. kõrgsurvepumbaga). Nüüd on see auto juba pool aastat remondis ja korda pole saadud. Seal on vahe sees, kas uppunud auto
on primitiivne sõiduvahend või kaasaegne auto koos paljude elektrooniliste komponentidega.
|
ranz
|
postitati 12.01.05 18:43 |
Sai täna kohatud üht autoesinduse firma töötajat ja tema sõnade kohaselt läheb 95% uppunud masinatest lammutamisele
Ja lisan krss viimasele lausele vaid seda, et seal see vahe ongi kui hästi kuivatati masin ära ja mille sisse asi just uppus. Merevee sool saab
saatuslikuks just kõikidele elektroonika pistikutele kuhu muidu teedele pandav sool ei jõua.
|
krss
|
postitati 12.01.05 18:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Mul on üks tuttav kes remondib tsikleid ja ATV - si ning tema kommentaar oli meres sõitnud riistade kohta põhjapanev, et nendega saab sõita esimese
remondini. Elektrisüsteem oksüdeerub ja polte lahti ei saa - lähevad pooleks |
Ma oleks tegelikult natukene eriarvamusel selle poltide lahtisaamise koha pealt. Nimelt Eestis tänavatele pandav sool ladestub nendele poltidele
tunduvalt suuremas kontsentratsioonis kui seda merevees üldse on (vrdl kasvõi tänavalt ladestunud sool autol ja seda vähest, mis mereveest välja
ladestub). Elektroonikaga on jah see häda, et kõik releed-plokid tuleb väljavahetada, kuid ka see töö pole nii hull, kuna pestud/kuivatatud juhtmed
peaks kestma vähemalt auto eluea lõpuni. Oman ise uputuse üleelanud autot (tõenäoliselt mitte küll merevesi) ja sellest tulenevalt pole mingeid
erilisi elektrikalasid või roostetamist märganud, kuna uputusejärgne pesu/kuivatus oli tehtud tollasel omanikul ENDA JAOKS, mitte
müügiettevalmistuseks
|
samru
|
postitati 12.01.05 16:51 |
Mul on üks tuttav kes remondib tsikleid ja ATV - si ning tema kommentaar oli meres sõitnud riistade kohta põhjapanev, et nendega saab sõita esimese
remondini. Elektrisüsteem oksüdeerub ja polte lahti ei saa - lähevad pooleks. Sama jama hakkab ka eestis nende autodega, mis ära uppusid või kes ise
vabatahtlikult loodust nautisid. Aga kurb vaadata milline raiskamine ja mida selliste autodega edasi teha.
|
tom
|
postitati 12.01.05 14:33 |
tegelikult hind hoopis tõuseb kui auto töötab, see näitab ju auto head kestvust
|
80quattro
|
postitati 12.01.05 14:14 |
See oli juba TORM teema all, kuigi praegu on pisut teemasid kadud
|
brunnts
|
postitati 12.01.05 13:59 |
Ilus vaatepilt!
|
janza
|
postitati 12.01.05 13:54 |
hästi ei usu et need sootsalt ära antakse, ja kui mingi väike ale tulebki siis edasimüüjad kütavad täie rauaga
|
tom
|
postitati 12.01.05 13:18 |
päris hea ... aga sellise veega nagu neil seal on siis pole enamusel ju
häda midagist, aga nuh kahju sellest teisest protsendist
riskantne on ainult kapott sellise tuule ohuga lahti jätta.
|
A4TQ
|
postitati 12.01.05 13:04 |
http://pajalle.com/misc/tulva/
|