Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
plumer

 postitati 02.03.06 15:28
---BMW tehas võttis esimesel aastal tagasi väääga suure hulga 7 seeria masinaid lihtsa tehnilise rikke tõttu. Minu teada need kõik utiliseeriti, sest pole sellist kohta tehasel, kus neid lahti võetakse ja see järel uuteks autodeks kokku kompunnitakse.---

See jutt peris pentsik!! Da-daa utiliseerime mingi tehnilise rikke pärast hulga uusi 7.seeria bumereid... Kuskohast su info pärineb!? Sakslane nii kooner, et sellist raiskamist võib seal ainult unenäos näha. Ei tasuks ikka kõike uskuda mida naised saunas räägivad:o Mõtle nüüd ise kah, mis juttu? Ise nägin RTL-pealt saadet, kus suurtes hallides peale üleujutusi kuivatati autosid - polstrid-istmed-sisud-elektroonika-kõik lahti kakutud ja suured soojapuhurid/niiskusekogurid hallis sees uugasid 24h. Asi pigem selles, et pead teadma mida teed ja mida hiljem peab vahetama ja mida mitte...küll saab ka sitast saia teha kui asi läbi mõeldud.
Mairo

 postitati 14.01.05 23:28
Ega see nii lihtne ole, et muudkui kuivatatakse ära ja müüki. Firma nimi maksab ikka rohkem, kui mingi parklatäis autosid. BMW tehas võttis esimesel aastal tagasi väääga suure hulga 7 seeria masinaid lihtsa tehnilise rikke tõttu. Minu teada need kõik utiliseeriti, sest pole sellist kohta tehasel, kus neid lahti võetakse ja see järel uuteks autodeks kokku kompunnitakse.
Teiseks on ka täiesti uutel masinatel kindlustus ja võib olla, et paugu saab hoopis kindlustusandja.
rass

 postitati 13.01.05 07:40
sooja lattu kuivama pandud :D:D
tom

 postitati 13.01.05 07:12
no eks need soomest tuuakse siia, kuivatatakse ära ja müüki ;)
80quattro

 postitati 12.01.05 20:24
Tsitaat:
Algselt postitas: greedy
revalis ju ale uutele audidele
kas ei pane mõttlema


Need autod on Eesti laos:P
greedy

 postitati 12.01.05 20:04
revalis ju ale uutele audidele
kas ei pane mõttlema
samru

 postitati 12.01.05 19:59
Tsitaat:
Ma oleks tegelikult natukene eriarvamusel selle poltide lahtisaamise koha pealt. Nimelt Eestis tänavatele pandav sool ladestub nendele poltidele tunduvalt suuremas kontsentratsioonis kui seda merevees üldse on (vrdl kasvõi tänavalt ladestunud sool autol ja seda vähest, mis mereveest välja ladestub). Elektroonikaga on jah see häda, et kõik releed-plokid tuleb väljavahetada, kuid ka see töö pole nii hull, kuna pestud/kuivatatud juhtmed peaks kestma vähemalt auto eluea lõpuni. Oman ise uputuse üleelanud autot (tõenäoliselt mitte küll merevesi) ja sellest tulenevalt pole mingeid erilisi elektrikalasid või roostetamist märganud, kuna uputusejärgne pesu/kuivatus oli tehtud tollasel omanikul ENDA JAOKS, mitte müügiettevalmistuseks


Suvel kuivatasime kah ühte jõevees käinud Opel Vectrat kaks nädalat, kõik plokid värgid said ära kuivatatud saime auto sõitma ning siis hakkas igasuguseid asju juhtuma turvavööde pürotehnilised rihmapingutid lendasid lahti, igasugused elektroonilised vidinad, kesklukustus jne lpetasid töö ja lõpuks ka mootor (diisel el. kõrgsurvepumbaga). Nüüd on see auto juba pool aastat remondis ja korda pole saadud. Seal on vahe sees, kas uppunud auto on primitiivne sõiduvahend või kaasaegne auto koos paljude elektrooniliste komponentidega.
ranz

 postitati 12.01.05 18:43
Sai täna kohatud üht autoesinduse firma töötajat ja tema sõnade kohaselt läheb 95% uppunud masinatest lammutamisele :(
Ja lisan krss viimasele lausele vaid seda, et seal see vahe ongi kui hästi kuivatati masin ära ja mille sisse asi just uppus. Merevee sool saab saatuslikuks just kõikidele elektroonika pistikutele kuhu muidu teedele pandav sool ei jõua.
krss

 postitati 12.01.05 18:20
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Mul on üks tuttav kes remondib tsikleid ja ATV - si ning tema kommentaar oli meres sõitnud riistade kohta põhjapanev, et nendega saab sõita esimese remondini. Elektrisüsteem oksüdeerub ja polte lahti ei saa - lähevad pooleks

Ma oleks tegelikult natukene eriarvamusel selle poltide lahtisaamise koha pealt. Nimelt Eestis tänavatele pandav sool ladestub nendele poltidele tunduvalt suuremas kontsentratsioonis kui seda merevees üldse on (vrdl kasvõi tänavalt ladestunud sool autol ja seda vähest, mis mereveest välja ladestub). Elektroonikaga on jah see häda, et kõik releed-plokid tuleb väljavahetada, kuid ka see töö pole nii hull, kuna pestud/kuivatatud juhtmed peaks kestma vähemalt auto eluea lõpuni. Oman ise uputuse üleelanud autot (tõenäoliselt mitte küll merevesi) ja sellest tulenevalt pole mingeid erilisi elektrikalasid või roostetamist märganud, kuna uputusejärgne pesu/kuivatus oli tehtud tollasel omanikul ENDA JAOKS, mitte müügiettevalmistuseks
samru

 postitati 12.01.05 16:51
Mul on üks tuttav kes remondib tsikleid ja ATV - si ning tema kommentaar oli meres sõitnud riistade kohta põhjapanev, et nendega saab sõita esimese remondini. Elektrisüsteem oksüdeerub ja polte lahti ei saa - lähevad pooleks. Sama jama hakkab ka eestis nende autodega, mis ära uppusid või kes ise vabatahtlikult loodust nautisid. Aga kurb vaadata milline raiskamine ja mida selliste autodega edasi teha.:(
tom

 postitati 12.01.05 14:33
tegelikult hind hoopis tõuseb kui auto töötab, see näitab ju auto head kestvust :D
80quattro

 postitati 12.01.05 14:14
See oli juba TORM teema all:P, kuigi praegu on pisut teemasid kadud:(
brunnts

 postitati 12.01.05 13:59
Ilus vaatepilt!:o
janza

 postitati 12.01.05 13:54
hästi ei usu et need sootsalt ära antakse, ja kui mingi väike ale tulebki siis edasimüüjad kütavad täie rauaga:cool:
tom

 postitati 12.01.05 13:18
päris hea :D ... aga sellise veega nagu neil seal on siis pole enamusel ju häda midagist, aga nuh kahju sellest teisest protsendist :D

riskantne on ainult kapott sellise tuule ohuga lahti jätta.
A4TQ

 postitati 12.01.05 13:04
http://pajalle.com/misc/tulva/

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.3% - SQL: 37.7%]