Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
outlaw1

 postitati 08.02.17 11:54
Uus Q5 RS tulekul:

http://www.autonet.ee/uudised/audi/id/81199

:)
priidik

 postitati 31.05.13 13:30
Jäi silma üks selline mõned nädalapäevad tagasi, viidi treileriga Revalist kuhugi. Kahjuks ei jõudnud pilti teha. Pole tal päriselus häda midagi ;)
epic

 postitati 31.05.13 07:36
Nojah, väändenumber, aga väga kole näeb välja. Ma ei saa küll aru, kellele nad neid toodavad. Mida aeg edasi, seda hullemaks asi läheb :). Ja sellised pirnid on ikka just Audile omased.
Maku

 postitati 19.01.13 08:48
B&B Tunes the Audi SQ5 TDI to Nearly 400 horsepower
Posted on 01.17.2013 20:00 by Simona


The Audi SQ5 TDI was unveiled in the summer of 2012 and, to our knowledge, there are no tuning package for it just yet. The German tuner B&B, however, decided to offer us the first upgrade for the diesel SUV and we have to admit that it’s a good one.

The kit focuses only on improving the engine’s output level and is offered in three different stages. In stage one, the engine receives a remapped ECU and mild boost increase 0.15 bar (2.2 psi), increasing the output to 340 horsepower – up from the standard 313 ponies – and 728 Nm (536 pound-feet) of torque.

In Stage two, B&B is offering additional electronics optimization that increases the final output up to a stout 365 horsepower and 750 Nm (553 pound-feet) of torque. The one that leave a lasting impression on us is Stage three. It includes high-performance injectors, an upgraded air intake and an aftermarket intercooler for a final output of 395 horsepower and 800 Nm (590 pound-feet) of torque. The Stage three kit nets the SQ5 a 0 to 100 km/h (62 mph) time of just 4.7 seconds and a top speed of 270 km/h (168 mph).

Along with the engine upgrades, the tuner is also offering a 25 mm (0.98-inch) lowering spring kit or adjustable coilover, a six-piston brake system and a wide range of alloy wheels going up to 22 inches.

As for pricing, the Stage one costs €1,498 ($2,000 at the current exchange rates), the Stage two kit runs €1,698 ($2,267) and the Stage three kit runs €1,950 ($2,604).


http://www.topspeed.com/cars/car-news/b-b-tunes-the-audi-sq5-tdi-to-nearly-400-horsepower-ar144325.html

Väändenumber pole üldse paha.
mtaudi

 postitati 11.01.13 06:29
Nüüd saab SQ5 -le ka bensiinimootorit - 3L V6 - väga hea uudis, et ainult traktorina ei pakuta, kuid nad võiks seda ka euroopas pakkuda :) Peab minema Ukrainasse autot ostma, kui soov bensiinimootorit saada on suur
Kuits

 postitati 15.09.12 10:02
SQ5 TDI Audi Exclusive Concept sünnib vaid viiekümnes eksemplaris
Amadeus

 postitati 18.07.12 20:20
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kütusekulu pole ilmselt iialgi S-Audi ostja peamine mure olnud...aga eks ilmselt seetõttu see diisel sinna peale pandi, et ökonoomsem välja paista. Tõenäoliselt oleks sel autol olnud ostjaid ka näiteks 3.0TFSI või mõne muu taolise mootoriga.

Eks kütuse- ja saastemaksud on auto pidamise juures mujal maailmas täiesti arvestatav kulukomponent. Arvan, et ka S-i ostjale on meeldiv paar eurot taskusse säästa. Tänapäeva autotööstuses mõeldakse ka kiiretele autodele säästlikke lahendusi ja diiselmootor on selles valdkonnas täiesti arvestatav jõuallikas. Ma ei usu, et 3.0TFSI antud lahenduse kõrval väga hiilgaks.
jokerAudi

 postitati 18.07.12 10:03
Kütusekulu pole ilmselt iialgi S-Audi ostja peamine mure olnud...aga eks ilmselt seetõttu see diisel sinna peale pandi, et ökonoomsem välja paista. Tõenäoliselt oleks sel autol olnud ostjaid ka näiteks 3.0TFSI või mõne muu taolise mootoriga. Aga ei, igati lahe aparaat on.
EDIT: Põriseb päris muhedalt :D
Amadeus

 postitati 18.07.12 09:56
Päris mõnus helipilt.
http://www.youtube.com/watch?v=xqqizqCAczs
riio

 postitati 18.07.12 08:12
Lõpuks ometi pandi õige mootor peale. Kütusekulu on ilus.
Maku

 postitati 17.07.12 21:21
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/285793/2012_audi_sq5_review.html
http://www.quattroholic.com/2012/06/audi-sq5-tdi-officially-revealed.html
Black

 postitati 17.06.12 12:00
Kõlab paremini kui see, kui Baieri konkurent nimetaks enda analoogid mazdalikult MX3 ja MX5. :)

Päris huvitav, et S-mudeli mootoriks on diisel valitud. Ilmselgelt ei ole diislid enam vaid trakatsite pärusmaa. :)
jokerAudi

 postitati 16.06.12 06:21
Me like! :)
Dünaamikanäitajad on väga head linnamaasturi kohta.
sileem11

 postitati 15.06.12 18:57
http://www.qarsi.de/q5/4297-baerenstarker-paradigmenwechsel-audi-praesentiert-den-sq5-tdi-mit-313-ps.html

http://www.qarsi.de/images/stories/pics2012/SQ5_AudiMedia_03.jpg
http://www.qarsi.de/images/stories/pics2012/SQ5_AudiMedia_07.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.7% - SQL: 49.3%]