Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Uus Audi RS4 Avant
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] Baierlastele oli bensuka turbotamine pikka aega pea sama kui pühaduseteotus - tõsi küll kui unustada vormeliajastu (vormelite kütus küll tol ajal eriti palju bensiini ei meenutanud...) ja 2002 Turbo taolised asjad minevikust, nüüd on aga sellest asjast saadud suhteliselt tsiviliseeritud viis ka "tavalise" tänavaauto efektiivsuse tõstmiseks isegi BMW jaoks ning loomulikult võis seda siis ka käredamatele autodele pakkuma hakata. Audi jälle jõudis vabalthingava V8 kurjemaks ajamiseni alles mitte väga ammu ja hakkas seda kohe pakkuma RS4 järel ka R8 peal - ilmselgelt on vabalthingaval mootoril R8 suguse auto jaoks ka selge mõte olemas. Ise jäi aga mõtlema hoopis sellele, mida Audi mõtleb teha selle enda jaoks veel suhteliselt uue kompressoriga mootori osas, mille üks ideid oli ilmselt "tavalisemate" autode pealt vabalthingav V8 välja süüa. S4 selle sai ja huvitav oleks näha, kas see ka kurjematele autodele jõuab või ei. Eeliseid V8 ees ju on - ennekõike see, et mootor on lühem, mis ei ole pikiasetuse puhul teps mitte väike argument (iga kilo mootori massist maha oleks ka juhitavusele vaid plussiks, kuid ei oska kindlalt arvata, kumb on nendest kergem). Lisaks ka vabalthingavast parem momendikarakteristik ilma osata turbode tekitatud taamustest. Ideaalne oleks muidugi see, kui RS4 laadsest autost olekski 2 versiooni - üks vabalthingava V8 ja teine ülelaetud V6 mootoriga, kuid sellist asja vaevalt juhtub :D P. S. B7 oli RS-ide ajaloos vist siiani ainus juhus, kus autot sai ka muu keretüübiga kui Avant - ise on põhiliselt neid hoopis sedaanidena näinud, kuigi cabrio oleks veel huvitavam juhus... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Uus Audi RS4 Avant
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]