Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
automees6

 postitati 23.01.13 20:52
Tsitaat:
Algselt postitas: SiimS
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kas kellegil on kogemust sellege, et juhtplokk ise ei suuda klappi liigutada. Täna ühe autoga oli selline olukord, et teine juhtplokk liigutas külma-sooja klappi aga see mis auto küljes oli ei liigutanud. Kas annab seal juhtplokis midagi, siis ka parandada?


Ma arvan, et mu C4-l taoline probleem, aga teise klapiga. "Central Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only". Ja otse voolu andes liigutab klappi mõlemat pidi. Läbi kliimabloki avada see klapp, siis jääbki ainult avatuks, enam ei sulge. Huvitaks ennastki kuidas asi lahendada..

Otse voolu on 12+ volti. Aga läbi kliimaploki on seda kõvasti vähem.
automees6

 postitati 23.01.13 20:51
Joodke kliimaplokk üle seal kõik ühendused tavaliselt lahti.
SiimS

 postitati 23.01.13 20:46
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kas kellegil on kogemust sellege, et juhtplokk ise ei suuda klappi liigutada. Täna ühe autoga oli selline olukord, et teine juhtplokk liigutas külma-sooja klappi aga see mis auto küljes oli ei liigutanud. Kas annab seal juhtplokis midagi, siis ka parandada?


Ma arvan, et mu C4-l taoline probleem, aga teise klapiga. "Central Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only". Ja otse voolu andes liigutab klappi mõlemat pidi. Läbi kliimabloki avada see klapp, siis jääbki ainult avatuks, enam ei sulge. Huvitaks ennastki kuidas asi lahendada..
andrec

 postitati 11.06.12 17:53
Kas kellegil on kogemust sellege, et juhtplokk ise ei suuda klappi liigutada. Täna ühe autoga oli selline olukord, et teine juhtplokk liigutas külma-sooja klappi aga see mis auto küljes oli ei liigutanud. Kas annab seal juhtplokis midagi, siis ka parandada?
hunt_1

 postitati 04.09.10 00:16
Vaata joonisel nr 2.

http://privat.hihm.no/morten/images/c4.ac.gif

1 - A/C kick-down switch
2 - Footwell/defroster flap motor -V85- with footwell/defroster flap motor position sensor -G114- **
3 - A/C control head -E87-
4 - Central air flap motor -V70- ** with central air flap motor position sensor -G112-
5 - Recirculating air flap **
6 - Headliner interior temperature sensor -G86- *
7 - Instrument panel interior temperature sensor -G56- *
8 - Interior temperature sensor fan -V42- **
9 - Outside air temperature display -G106- **

Leidsin siit.
Zoig

 postitati 03.09.10 23:07
Kuna ilmad aina jahedamad, ja kaherattalisega liikumine hakkab edaspidi aina ebameeldivamaks muutuma otsustasin selle juhendi järgi kontrollida mis seisus kliima peale suvist seismist on.

Tegin lingil näidatud juhiste järgi testi: Klima(08)->basic settings (04)->grupp 000 ja vajutasin GO. Pärast seda kui ta omad asjad ära nagistas sain sellised veakoodid:

Kood:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4A0 820 043 G
Component and/or Version: Klima-Vollautomat D05
Software Coding: 00050
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
00602 - Potentiometer On Positioning Motor for Footwell/Defroster Flap (G114)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed


Ekraanilt toimetamist järgides oli näha, et vasakult kolmanda mootori asend ei muutu, st on tõenäoliselt tegu sama mootoriga mis seda veakoodi tekitab. Häda nüüd selles, et pole mu saksakeel kuigi tugev, ning Google translate ei teind ka asja oluliselt selgemaks. Et kus täpselt see mootor asub(Murphy seaduste järgi niikuinii kõige halvemas kohas, kuid kus täpselt).

Oskab keegi täpsemini juhendada millise mootori kallale tasuks minna, et asi lahendatud saaks?
Raika

 postitati 09.02.10 17:32
C4 kliimamootorite vahetus/puhastus.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]