Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 09.01.13 11:16
See käis mul ka vaadates peast läbi. Lisaks õlikiilu moodustamisele (mis konkreetselt vajab survet) on õlil ka jahutav ülesanne (mis vajab läbivoolu). Heas siiski, et päris kuivalt ei lastud...
prj

 postitati 09.01.13 09:40
Jõle hea mõte ilma õlisurveta seda teha...
Turbode kasutusjuhendis on reeglina kirjas, et tegelikult ei tohi ilma õlisurveta isegi näpuga keerata neid.
Black

 postitati 09.01.13 08:22
Tsitaat:
Algselt postitas: huux
http://www.youtube.com/watch?v=Wy2l-YICvtU

Selline see turbokompressori tööpõhimõte tõesti on. Mis seal :D -väärset?
huux

 postitati 08.01.13 23:42
http://www.youtube.com/watch?v=Wy2l-YICvtU

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]