Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
püstolett

 postitati 25.03.12 09:57
Idiootset ei ole siin midagi. Huvitav on ju ehitada ja möllata.
margus

 postitati 14.03.12 23:01
Minu arvates küll igati asine ja äge ettevõtmine! Liiatigi teadmine, et B4 Avant kerele on tagasilla vedavaks tegemine lihtsam kui sedaanil(kinnitusavad olemas).
KeveN

 postitati 14.03.12 22:28
Minuarust on see lausa idiootne projekt selle inimese poolt.
Ostis kõrvale jumala korraliku audi 90 quattro(usa b4 siis) ja ehitab sellle sillad mingile 2.0 esiveolisele b4 avandile. Kilplase töö täielik. Ja see esimene vw stange. No enam koledamaks ei saa seda esiotsa teha. Muidugi seda oli tore näha, et kuidas b4 fwd on ehitada awd-ks. Kahju lihtsalt, et üks quattro sai oma lõpu sellepärast et ehitada üks quattro sama kere peale:D
Krika

 postitati 14.03.12 22:21
Teema sellest kuidas tehti tavalisest esiveoga b4 avandist 2,2tq.

Päris huvitav lugemine, pani endalgi mõtted tööle :D

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=49903

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]