Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 31.01.03 20:26
ei ole jõuülekandele mingit pretensiooni - kardaanis oli juba mõnda aega väike kõlks sees, aga hullemaks pole asi muutunud - lõtk on imeväike, aga lärmi teeb rohkem kui arvata oskaks.

Nüüd 300 tuhandese näiduni jõudes hakkab tasapisi hoomama, et tagasild on hakanud linnakiirustel rahulikult kruisates vähekese häält tegema - no nii veits üle/alla 60...

Õli on tagasillas normis ja midagi kuskilt ei leki - ennem immitseb ehk käigukasti poolelt - siis eesmiste poolasside suunalt...

Käigukast näitab jah väikseid kulumise märke, aga see on sama lugu ka esiveolisel - sünkronisaatorirõngad jms värk.

Üldiselt seisab koos üle ootuste hästi!
rixa

 postitati 22.01.03 19:38
Asi väga lihtne. Tavaliselt quattrod suht hea mootoriga, kui nüüd hea tee peal klots põhja vajutada, siis mis juhtub - ega ratast ringi ei võta ju. Lõpuks hakkavad asjad ikka sellele tohutule jõule järgi andma - samas kui head omanikud, siis probleeme pole.
alf

 postitati 22.01.03 19:20
Töökindlus sõltub eelmisest omanikust. Ise omasin quattrot 6kuud, kõik muud jubinad lagunesid ja streikisid aga 4wd töötas korralikult. Aga muidugi sõidumõnu on max...
:D
kiireaudi

 postitati 17.01.03 17:53
Lihtsaim kontrollimismeetod::

pargi auto tasasele maale,käik sisse ja 2-3 mehega püüdke autot lükata edasi-tagasi,kui mingi kolks kuskil esineb,siis see üle vaadata.

Kui autot on kasutatud niisama st. mitte otstarbekohaselt,siis 300tkm pole probleem. Kui aga lumes,mudas,kiirendustel kõvasti siputatud,siis ei tea keegi täpselt,mis seal sees toimub.
Lohutuseks aga teadmine,et PEAAEGU kõiki diffreid ja käigukaste on võimalik omavahel asendada.

/me@teab nendest üht koma teist :D
margus

 postitati 17.01.03 17:06
Ega ilma uurimata autot nüüd ostma küll ei hakka, kuid just see 4wd on minu jaoks üks suur mõistatud, et mida uurida ja millele erilist tähelepanu pöörata...
Lihtsalt on olnud paar pakkumist ja oleks soov viia end rohkem nende quattrotega kurssi.
QUATTRO

 postitati 17.01.03 14:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Lugu siis järgmine, et pidevalt räägitakse quattrotest, et see difri värk neil kuidagi kahtlane ja siis siit ja sealt vaja uurida jne jne.
Küsimus aga kõlab siis nii, et kas need quattrod on tõesti siis nõrgakesed või on see lihtsalt nende puhul normaalne ja tuleb neil asjadel HOOLEGA silma peal hoida? Hetkel küll tahaks neljaveolist, kuid kardan neid just nn. hirmutavate juttude pärast. Ja muidugi pidid ka veel varuosad palju kallimad olema. Veel midagi?

Max

Pole seal suurt kahtlast midagi ja juppide hind käib aint tagasilla kohta.diffritest niipalju et need lülitushoovad mingi aeg lihtsalt kinni võivad jääda
ja kui kuival asfaldil lukkudega mingeid trikke ei tee siis ei oska midagi karta.
Samas kui ostad pilli millle läbisõit on juba mingi 300 000+kilomeetrit,siis seal ei saa ju kõik 100% korras olla.midagi tuleb ikka teha.
Ja uurid sa ju igat autot enne müüki (või siis mitte)
margus

 postitati 17.01.03 13:09
Lugu siis järgmine, et pidevalt räägitakse quattrotest, et see difri värk neil kuidagi kahtlane ja siis siit ja sealt vaja uurida jne jne.
Küsimus aga kõlab siis nii, et kas need quattrod on tõesti siis nõrgakesed või on see lihtsalt nende puhul normaalne ja tuleb neil asjadel HOOLEGA silma peal hoida? Hetkel küll tahaks neljaveolist, kuid kardan neid just nn. hirmutavate juttude pärast. Ja muidugi pidid ka veel varuosad palju kallimad olema. Veel midagi?

Max

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]