Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: melks[/i] [quote][i]Algselt postitas: QUATTRO[/i] Kujuta nüüd ette, et sinusuguseid on seal iga päev kümneid, kui mitte sadu. Milleks peavad nemad tegema tühja tööd, juhul kui Sa neile mingil moel kasulik ei ole ja kui ka oleksid, siis esimese asjana nõutakse reeglina veel allahindluseid ja erisoodustusi või krt teab veel mida. Me enamus teama mis äris toimub. Ma saan ka Forsist suurepäraselt aru, mul käib igapäev siin vendi juutimas konfidentsiaalsete hinnapakkumistega mujalt firmadest. See ei ole eetiline tegevus onju? Paraku tundub, et Sa oled üks nendest. Palun vabandust kui eksin. Lugupidamisega, Kauri [/quote] Sa oled minu pahameelest valesti aru saanud. Asi selles, et ise nad nõuavad pakkumise numbrit, kui tahad remondi aega saada. Kui pakkumise peal kirjas, et kehtiv 30 päeva, siis niimoodi ma sellest aru saangi ja teen uue hinnapäringu. Ei oleks minul seda hinnapakkumist üldse vaja, tean mis varuosad enam-vähem maksavad ja liita sellele töötunnid - asi selge. Usu, ei viitsiks mina neid hinnapäringuid teha, kui selle aluseks ei oleks remondiaja broneerimine. Ja ei ole ma nõudnud mingisuguseid allahindluseid ega erisoodustusi. Minul on tähtis, et auto saaks remonditud ja võimalikult kvaliteetselt. Ootamise vastu pole mul midagi olnud, kui asi just sõitmist ei sega. Jään siiski oma arvamuse juurde, et ei ole eetiliselt korrektne niimoodi kliendi päringule vastata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.4%
- SQL:
67.6%
]