Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tanelr4[/i] väga tihti kannatab kvaliteet tõesti kiirustamise pärast, eriti kui klient juba kõrval jalalt jalale tammub. ja kui klient midagi kurdab, siis tuleb seda ka kontrollida ja läbi proovida, sest kliendi jutu järgi võib hoopis midagi muud remontima hakata ning kui pärast tekib küsimus, kas on parem (või kas enam viga ei ole) siis saab võrrelda. eriti jama on siis, kui on kuskil mingi hääl ja võetakse masin sisse ilma erilise kuulamise-testimiseta, siis pärast ei pruugi enam aru saada, kas remont aitas või mitte... kliendi juttu vea tekkimisest ja sümptomitest ei ole paljudel juhtudel üldse mõtet uskuda :cool: ise tuleb proovida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]