Teema ülevaade |
waixu
|
postitati 18.08.20 20:15 |
Tänud vastajatele! Enam-vähem pilt selge. Tundub, et teatud sihtgrupp otsib selliseid ning müügiga peab veits kannatust olema.
|
K92
|
postitati 17.08.20 07:04 |
Enda projekti 2000 B5 sedaan 1.8TQS ostsin Lätist. Igal keredetailil v.a katus, stanged olid roosteaugud rääkimata tehnilisest seisukorrast. Lisaks
esiklaasis oli mõra.
Maksin 2500€ . Maksin sellist raha, kuna oli turul ainuke.
|
KeveN
|
postitati 16.08.20 21:33 |
Pole mingi haruldus, hinda võid võrrelda 110kw isenditega, 132 lihtsalt väike boonus. Hinnad 1000-3000eur. Kõik oleneb olukorrast.
|
siimuu
|
postitati 16.08.20 20:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: waixu
Tervitused, tahaks tarkade käest teada saada, et palju toodeti ja kui tahetud on A4 b5 1.8t quattro manuaal universaal 2000 aasta 132kw sõidukid.
Tahaks müüki panna aga ei leia hinda sellisele. Saksas paar tükki, eestis, rootsis, soomes mitte ühtegi. Saksas ka ala 3k +. Miks need nii kallid on?
|
Olenevalt visuaalsest ja tehnilisest seisukorrast ning lisavarustusest Eestis hind ca 1.5-3k. Keskmine 2k ümber.
|
mkb
|
postitati 14.08.20 18:09 |
See ei ole ennenägematu või haruldane kombo.
Ühte sellist müüdi päris pikalt 2500 või 2600€.
Saksas küsitakse juba piltide peal väsinud B4 2.0 85kw quattro eest 4k €, see aga ei tähenda, et keegi rahapakiga tormaks.
|
waixu
|
postitati 14.08.20 14:49 |
Tervitused, tahaks tarkade käest teada saada, et palju toodeti ja kui tahetud on A4 b5 1.8t quattro manuaal universaal 2000 aasta 132kw sõidukid.
Tahaks müüki panna aga ei leia hinda sellisele. Saksas paar tükki, eestis, rootsis, soomes mitte ühtegi. Saksas ka ala 3k +. Miks need nii kallid on?
|
|