Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: jopakolla[/i] Ei osanud kuhugi mujale alafoorumisse seda sobitada. Et saaga algusest pihta hakata siis infoks, et 2009 aasta kevadel vahetati audihooldus.ee (Flameko OÜ) töökojas minu Audi A4'l 1.9 TDI mootor. 2009 aasta sügisel (12.10.2009) autoga sõites hakkas auto Multitronic kast naljakalt käituma. Foori tagant liikuma hakates viskas pöörded üles ja käik ei läinud nagu sisse korralikult. Pärast esimest ilmingut viisin auto koheselt audihoolduse töökotta. Muuseas palusin ka uurida miks ja kust tilgub mootoriõli. Paari päeva pärast helistati ning öeldi et autol on arvatavasti turbo läbi, et kuskilt sealt tilgub seda õli. Käigukasti polnud keegi vaadanud. Kuna tundus väga ebatõenäoline siis küsisin siin foorumis üle ja soovitati hoopis karterituulutuse torustik üle kontrollida, et kui seal liiga palju õli sees siis on kolvigrupp kulunud ja sealt kaudu satub liiga palju õli turbo imipoolde. Ja nii oligi. Flameko soovitus oli koheselt muidugi uus turbo osta. See selleks. Nädal hiljem suutsid nad käigukastile diagnostika teha ning see ei näidanud neile midagi. Kuna nädalake veel hiljem ei suutnud nad ikka mitte midagi teha vaid auto lihtsalt seisis nende juures otsustasin auto teise töökotta viia - auto-diagnostika.ee (Soo Autogrupp OÜ), kuna varasemalt nendega kokkupuudet olnud ja kõik alati väga korrektselt tehtud. Toimetasin auto sinna ning juba järgmisel päeval ilmnes vapustavaid avastusi. Kevadel kui auto oli mootorivahetuses Audihoolduses kasutasid nende "professionaalsed" töömehed käigukasti õlijahutusvooliku kinnitamisel plastmassist kaablikinnitusi ehk nö. nipukaid selle asemel, et kasutada spetsiaalseid metallklambreid, mis selleks mõeldud on. Selle tulemusena järgneva poole aasta jooksul sõi äralõigatud kaablikinnituse nurk käigukasti õlijahutusvoolikusse augu ning sealt pritsis aja jooksul väikeste kogustena käigukasti õli välja (samuti kadus tänu sellele käigukastist rõhk) ning see tingis käigukasti kokku-jooksmise. [img]http://moral.planet.ee/voolik1.jpg[/img] [img]http://moral.planet.ee/voolik2.jpg[/img] [img]http://moral.planet.ee/voolik2.jpg[/img] Saanud Soo Autogrupp OÜ'lt kogu info ja pildid meilile võtsin ühendust Audihooldusega (Flameko OÜ) ning küsisin et MIDA PÕRGUT??? Telefonitsi tunnistasid nad, et jah tõepoolest kasutasid nad kaablikinnitusi ja et ma toimetaks auto tagasi nendeni, et vaatavad üle ja kui on tõesti nemad süüdi siis teevad ise korda. Nii tegin. Toimetasin auto nende töökotta. Järgmine päev helistasid nad ja ütlesid, et "Lappisime selle vooliku ära ja kallasime õli ka kasti tagasi, aga ikka ei tööta, et meie ei saa rohkem midagi teha!" Pärast pikki vaidlusi telefoni teel kutsus Flameko OÜ ülemus mind sinna ning rääkis sama juttu. Et nemad need kinnitused panid, mis vooliku ära lõhkusid aga et nemad ei ole käigukasti purunemises süüdi. Arusaamatu. Seejärel esitasin neile ametliku pretensiooni (koos piltide ning Soo Autogrupp OÜ poolt koostatud defekteerimisaktiga, kus nende poolt ka kinnitatud, et kaablikinnitused lõhkusid vooliku). Sellele ei suvatsenud keegi vastata/reageerida. Pöördusin tarbijakaitsesse, kuna polnud neilt 2 nädala jooksul vastust saanud. Nõudsin kasti remontimist, katkise vooliku asendamist uuega ning käigukasti diagnostika raha tagasi (kuna seda ei oleks olnud vaja teha kui nad oleks oma tööd korralikult teinud) Esitasin kõikvõimalikud materjalid ja VÄGA põhjaliku kirjelduse. Paar nädalat hiljem tuli Flameko OÜ'st Salva Kindlustuse vastus nende päringule ja tarbijakaitse juhtumile, et nemad seda ei hüvitas ja seega ei hüvita Flameko seda ka mulle. Võtsin ühendust Tarbijakaitsega ning sealt ütles unise ja kartliku häälega vanem meesterahvas, et kuna tegemist on keerulise juhtumiga ja kaldub pigem tsiviilõiguslikku laadi juhtumite hulka siis nemad mind aidata ei saa ja et pöördugu ma kohtusse. Tänaseks olen auto Audihoolduse platsilt toimetanud Gilmont OÜ'sse, kes tegeleb Multitronic kastide remondiga. Nad võtsid kasti ühe päevaga maha ja andsid teada, et antud käigukastis ei ole enam pea ühtegi tervet osa, kuna kast on kuivale jäänud. Soovitasid kõik kulutused Flameko OÜ'lt sisse nõuda. Seega ootab mind nüüd ees PIKK kohtutee, sest andke andeks aga mitte ei ole nõus kümneid-sadu tuhandeid (uus kast näiteks maksab 110,000 krooni) kroone enda taskust kinni maksma sest ennast Eesti Audi ekspertitena reklaamivad soss-sepad ei oska/viitsi/taha oma tööd korrektselt teha. Mootorivahetusest veel nii palju, et Flamekole tasutud töörahad ja varuosade hinnad olid kokkuvõttes mõõdetavad ikkagi kümnetes tuhandetes kroonides. Seega ei oleks tohtinud ma olla väga vähetähtis klient ja oleks võinud natuke pingutada küll. Samuti veel see, et kui nad olid uue mootori peale pannud ei teinud nad sellega mitte ühtegi proovisõitu, kuna kui nende töökoja platsilt õnnelikuna autosse istusin ja minema sõitsin, ei tahtnud auto mitte kuidagi moodi edasi minna. Tuli välja, et mootori turborõhuklapp oli läbi ja sellepärast ei võtnud turbo järgi ja auto oli samahästi kui halvatud. Oleks nad lisaks mootori käimakeeramisele viitsinud kasvõi 100 meetrit sellega sõita oleks nad sellest kohe aru saanud ning oleks klapi saanud ära vahetada kohe. Nendega veel kokkupuude ka roolivõimupumba vahetamisega, millega käisin nende juures kokku 4 korda, aga see selleks. Seega minu soovitus kõikidele, kes vähekenegi oma autost / rahast / ajast / närvidest VÄHEKENEGI HOOLIVAD: ÄRGE KUNAGI TEHKE MINGIT TEGEMIST AUDIHOOLDUS.EE (FLAMEKO OÜ) TÖÖKOJAGA!!! Kuna Tarbijakaitses ühtegi loogiliselt mõtlevat inimest ilmselgelt ei ole siis loodan, et ehk vähemalt Eesti kohtusüsteemis on tööl pädevad inimesed. Tänan tähelepanu eest! [/quote] Teen siis sellest jutust tsitaadi, et laused ise muutuma ei hakkaks nagu tavaliselt juhtub... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.7%
- SQL:
71.3%
]