Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Võtan teema lühidalt kokku. Peale mootorivahetust tegime loomulikult proovisõidu, alati teeme peale suuri töid! Ma ei tea kas siis oli see viga või mitte. Tean aga seda, et jah, 3 roolvõimendi pumpa olid praagid, läksid garantiikorras vahetusse. Ja nüüd asja juurde: Auto toodi meile kuna kast ei töötanud enam korralikult. Samal päeval tegime arvutiga diagnostika, see vigu ei tuvastanud. Järelikult mehaaniline rike. Seejärel läks auto esimesel võimalusel (peale järjekorras olevate autode teenindamist) tõstukile, et kontrollida kasti õlilekkeid ja õli taset - kõik oli korras ja kastil lekkeid EI OLNUD!!! Tuvastasime mõned muud vead mis on ka eelnevalt loetletud. Kuna autoga sõita ei kannatanud, sest kast tegi trikke, kuigi sõitis veel suht normaalselt siis lõpetasime diagostika ja auto läks välja ootma edasiseid otsuseid. Vahepeal helistas klient ja palus karterituulutuse puhastada, tegime seda, oli veits õline nagu nad ikka on, ei miskit erilist. Auto läks jälle välja. Ütlesime et kast vaja maha ja lahti võtta, et näha mis seal sees toimub. Olid nõus. Paari päeva möödudes tulid autole järele, andime kätte ja sõitsid minema. Järgmine päev helistasid ja ütlesid, et kasti õlitorud on katki ja õli kastist väljas - meilt lahkudes seda asja EI OLNUD. Ütlesime et kui meie viga siis teeme oma kuludega korda, too tagasi. Tagasi tõid sleppis mingi 5 päeva hiljem. Multitronicut sleppis vedades lõhub kasti kohe kindlasti ära. Ilmnes et õlitorud on katki ja terve auto põhjaalune on üleni õliga koos. See tähendab, et autoga on sõidetud kui see õlileke seal kastis tekkinud oli. Fikseerisime nagu alati auto läbisõidud. Läbi oli selle autoga sõidetud 27 kilomeetrit, seal hulgas ka meie esialgne väike proovisõit. Tegime toru korda, et panime õli tagasi aga kast oli ikka tuksis nagu esimesel korral kui õlileket ei olnud! Lisaks süüdistad ja nimetatud firma süüdistab, et meie oleme pannud plastmasklambritega need torud kinni ja tehas paneb spetsiaal originaalklambritega. Siis teadmiseks kõigile, neid klambreid me ei puutunud (mis siin piltidel on) ja need on tehase poolt juba nii pandud. Meie panime kinni kõvera kliimatoru plastmasklambriga, mida mootori vahetusel vahetada ei soovitud. Ehk siis kokkuvõtteks on teema ülimalt kahtlane, tuuakse auto, kast tuksis ja õlileket pole, viiakse minema ja siis on äkki kasti torud katki ja õli kastist väljas ning süüdistatakse asjas mida me pole puutunud - tegemist on tehase originaalkinnitusetega. Vot tak! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.4%
- SQL:
75.6%
]