Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: iff[/i] Tere! Vana B4-ga sai käidud probleeme lahendamas alates Revalist kuni naabrimehe töökojani, seega on tekkinud mingi üldpilt. Raha kokkuhoiu mõttes külastasin sagedamini just viimaseid ettevõtteid, lootes seeläbi säästa eesti rahvakangelasi - kodulaid ja jakobsone. Loodetud sääst nurgataguses töökojas võib osutuda tegelikult suuremaks väljaminekuks kui tugeva kliendibaasi ja oskustega ettevõttes. Mäletan juhtumit, kus B4 digifrantide tüüp-probleemile sai abi otsimas käidud kuulsate elektrikute ja vähemkuulsate õlinäppude juures, küll sai vahetatud lambdasid, andureid, juhtmeid jne. Kuna juhtum leidis aset eelmisel sajandil, kus palgad veel õige madalaid olid, sai Revalist eemale hoitud, viimaks, kui masin mõttes juba maha kantud sai, panin aja Revalisse kirja. Öösel vaevlesin õudusunenägude käes, kuidas arve ulatub kümnetesse tuhandetesse ja ülejäänud elu veedan galeeriorja staatuses. Aga oh imet, arve oli kõigest 600 krooni ja peale seda vuras õnnelik B4 kolm aastat ilma pretensioonideta. Olen näinud kõikuvat kvaliteeti ka sellise pisitöö puhul nagu rehvivahetus. Ühes tuntud rehvivahetustöökojas vahetati nelja rehvi 3 tundi. 3 tundi sisaldas kollektiivi poolset instruktsiooni uuele töötajale tõstukiga opereerimise osas, mutrite lahtikeeramise kunsti, rehvi eemaldamist veljelt. Peale 2 tunni möödumist tegin juba kurjemat nägu ja siis toodi tagaruumist välja kogenum spetsialist, kes hakkas noort selli kliendi ees sõimama, et "kuidas sa siin tasakaalustanud oled, vaata raibe....." Kõige ebameeldivamad situatsioonid kliendi jaoks ongi töötajate omavahelised nääklemised ja muidugi pidev türi-paide-viljandi sõnakasutus, iga tööriista kukkumise järgi, kinnikiilinud osa kangutamisel jne. Ajad on edasi läinud ja inimene targemaks saanud, sestap olen mina nõus maksma hea teeninduse eest. Oma tervise usaldan ma hästi koolitatud arsti hoolde, miks sama ei peaks tegema ka oma raudruuna puhul. Haritud spetsialisti koolitamine ja vajaliku oskusteabe omandamine on pikk protsess, üldjuhul meie haridusasutused vajalikku kaasaegset masinate remondialast väljaõpet ei paku, seega jääb kogu koormus kanda ettevõtetel endal. Kliendiga suhtlemine on suuremaks probleemiks nurgatagustes töökodades, kuid ka esindustes tuleb aeg-ajalt ette arusaamatusi, aga mõistliku suhtumise puhul on leitud alati lahendusi. Pigem olen ma kohanud sagedamini kliendipoolset üleolevat ja ebaviisakat käitumist. Mis puudutab diagnostikat, siis keegi väitis, et tema pole saanud väljavõtteid. VW esinduse diagnostikas olen alati saanud 10 lehekülge väljavõtteid, lisaks meistri kommentaare ja proovisõit. Edu! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]