Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OnuJack[/i] Jäi mulje, et nii klient kui ka klienditeenindaja ei suhtunud mõistlikult olukorda. Üldiselt on nii, et kuidas küla koerale nii koer külale. Tavaliselt on ikka nii, et kui sellised jamad tekivad siis inimestel kes ise ka käru keeravad ja/või vassivad siin või seal. Ilmselge, et klient oli väheke kibestunud, sest ei arvestanud selle 22k kuluga ja üritas kuidagi pingeid maandada :D Kahjuks, ei olnud Karla auto härra päris valmis selliseks pingemaandamise aktsiooniks ja valas põlengusse õli juurde. Lõpptulemusena on kõik osapooled peale võsa petsi õnnetud, sest situatsioon kulmineerus "tulekahjuga" :) --Karla auto poolt igati tervitatav oli see krediidi andmine - seda ei näe vist väga tihti, eriti praegu kui paljud sentide loendamisega tegelevad. --sellele kliendile meeldib end ohvriks mängida - teise töömehe juurde minnes ta just seda tegigi. Läks nö tõestust otsima, et tal on õigus ilma, et oleks üritanud "süüdistatavaga" asja ennem lahendada. --mis võsa petsi puutub, siis üldse ei imestaks, et ta alles intervjuu käigus teada sai, et kleint krediiti sai hunnikus :D Kes teab, mis sellest "tulekahjust" veel edasi hargnema hakkas - kelle peale klient nõrdimust välja elama läks ja kelle peale Karla auto onu pettumust välja valama läks :D Probleem selles, et kõike võetakse isiklikult - mis sest, et süüdistajal on endal mingid probleemid millele lihtsalt väljundit otsib, kuna muud moodi ei oska pingeid maandada... Selliste klientide puhul on mõistlik jutt ära kuulata ning lohutada, sest seda nad tegelikult otsivad. Peale seda saab loodetavasti juba mõistlikult situatsiooni käsitleda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.2%
- SQL:
79.8%
]