Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Tegelikult on klientide arvamused seoses autoremondiga Vene ajast saati suht perses, 95% siit foorumist arvab, et romondil kirjutatakse tööaega niisama otsa, arvele pannakse juppe mida tegelikult ei vahetata, autolt varastatakse asju, autot retsitakse proovisõidul (enamasti käiakse proovisõidul poest viina toomas, loomulikult mälus peaga), rihitakse midagi ära, teenindajad on ülbed ning alati keeratakse ka midagi muud perse - ARVATE JU NII!? Lugege postitusi firmade kohta ning siis näete, et enamuse arvamus on selline... Küsimus: Kuidas saavad kliendi ja teenindusettevõtte suhted head olla kui tullakse juba selliste eelarvamustega...!? Ega ei saagi... Väga tavaline asi on klientide poolsed valesüüdistused, eriti nüüd kui rahad otsas, räigelt petetakse!!! Meie võtame alati ebakindla süüdistuse puhul kirjaliku seletuskirja, mille alusel siis asja aetakse, suuliselt tegutseme vaid siis kui asi on silmnähtavalt meie viga. Kirjaliku seletuskirjaga saab teostada ekspertiisi ning valesüüdistajalt hiljem kõik kulud välja nõuda. Nüüd aga teemasse: Pange ikka seda tähele, et kliend ei ole Karla Autole veel mitte midagi maksnud. Ma arvan, et telest jäi välja nii mõndagi ning klient tegelikult üritas ilmselt pääseda pumbaremondi arvest...aga saadeti tel teel pikalt ning siis Võsaga kohale minnes soovis vaid 250.-. Tegelikult on nii, et garantii kehtib VAID selles firmas kus asi tehti, esindused on üks kett ning selle garantii kehtib igas esinduses. On meilegi toodud Kuressaare Revali arve rattalaagri vahetuse kohta, mille meie olime kuu või kaks tagasi vahetanud. Klient tegi ilusti seletuskirja ja tõi vajalikud paberid aga vana laagrit ei toonud, asi venis kuni laager sai meieni ja siis sai asi lahendatud mõne tunniga. Me poleks pidanud ega ka maksnud seda arvet kinni aga kuna klient põhjendas, et selle laagri vahetuseks Tallinna sõitmine oleks läinud kulukamaks siis lasi seal teha. Sellest meile piisas ning klient sai raha tagasi. See oli aga erand ning nii need asjad ei käi. Mina olen tegelikult Tõnu poolt (Karla Auto omanik) sest päris nii need asjad ikka ei käi, et oled firmale võlgu ning siis lendad televisiooniga kohale raha nõudma. Kui see asi oleks ka Karla Auto süü olnud siis tegemist oli vana autoga ning see ühendus oleks nii ehk naa millaski korda vaja teha olnud ning selles ei ole töötegija süüdi, et mingi asi nii mäda on, et puutumisel laguneb. See oleks sama hea kui firma peaks kinni maksma ka mingi tihendi, sest see läks mingi kaane avamisel katki - enne ju oli korras... Usun, et asi oleks ilusti lahendatud kui klien oleks kohe Karlasse läinud ja mure ära kurtnud, aga ei... Ja muidugi seda kah, et klient nii RAUDSELT TEAB, ET ENNE SEE ASI TÖÖTAS, olgugi et auto saabus köie otsas ning seal põlesid ilmselt ohutuled, kui sedagi... Ka meie majas pole ebatavaline see kui klient väidab, et see asi enne RAUDSELT töötas, kohe peale teenindust aga enam ei töötanud. Ükskord oli nii, et klient väitis, et peale mingit tööd enam ei näita kui aknapesu vedelik otsas on, enne raudselt töötas. Mis seal ikka, hakkasime siis viga otsima, läks ikka aega enne kui sai avastatud, et sellel autol ei ole ega pole ka kunagi aknapesu vedeliku märgutuld olnud...aga kliendi jutul RAUDSELT enne töötas. Samu näiteid on pea igas töökojas. Ehk siis kokkuvõtteks, kui suhtuda firmasse mõistvalt ning eelarvamusteta siis saab kõik asjad ilusti lahendatud ja mis peamine, alati tuleb pöörduda samasse kohta tagasi ning viisakalt oma lugu ära rääkida, mitte jalaga uks lahti lüüa ning pappi nõuda... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
18.4%
- SQL:
81.6%
]