Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: serxx[/i] Karla Autoga omal kokkupuuteid ei ole olnud, kuid saates nähtu osas võiks teha järgnevad tähelepanekud: * Kui sul on probleem, siis pöördu töö tegija poole, mitte ära mine kolmanda osapoole juurde asja parandama ja pärast esialgse töö tegija käest parandusele kulunud raha välja nõudma. * Konkreetne klient tunnistas ise ka, et ta ei jaga halligi autodest ja ei oska isegi tagurdada. Seega ei teadnud ta ka ise täpselt, mis toimub, vahendas ainult kolmanda osapoole öeldut ja raius täiega, et temal on kindlasti õigus. * Tööks oli kõrgsurve pumba remont, mis läks maksma ~22000 krooni, tädi aga ajas kõik tagajalgadele ja kaasas asja ka televisiooni mingi tühise 250 kroonise asja pärast. Kas 250 krooni pärast on mõtet juuksekarva lõhki ajada? * Ilma kõiki asjaolusid teadmata ei saa tegelikult hukka mõista ei Karla Autot ega ka klienti. Igal juhul on televisioonis kõik ühele või teisele poole kallutatud ja asi aetud nii dramaatiliseks kui võimalik. Täielikku tõde ei näe sealt kunagi. Lisaks: Ka mina oleks pahane, kui mõni minu klient leiaks, et ma olen sitta tööd teinud, viiks asja kuhugi mujale parandusse ja hakkaks minu käest selle eest raha välja nõudma. Ning sellisesse klienti ei suhtuks ka mina hästi. Minu isiklik arvamus nähtust on, et mina ei leia, et Karla Auto oleks kuidagi eriti pahasti käitunud või kliendile väga liiga teinud ja ma ei usu, et sellele konkreetsele kliendile on neil üldse kunagi tulevikus soovi töid teha. Eks kõik sõltub igaühe vaatenurgast. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.3%
- SQL:
73.7%
]