Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Mutjuki[/i] Nüüd siis natukene aega möödas ja vastus tehasest käes! Teenindus sai tehaselt mingid juhised, kuid nendest polnud abi midagi. Teeninduses korrigeeriti veel hinda ja letihinnaks öeldi 43000.- kopikatega ja soovitati osta uus pump koos ajuga. Kui telefonis ütlesin, et ei pea õigeks, et mina pean selle kinni maksma ja sama arvavad ka juristid, kellega konsulteerinud olen öeldi, et kui ma asja juba juristideni olen ajanud, siis pean tulema asju kohapeale rääkima. Selle peale selgitasin, et mul ei ole mingit tahtmist hakata asja protsessima ja vaidlema, nõu pidasin tuttavate juristidega, kuid tahaks leida mingi kompromissi, mis ka mind rahuldaks. Öeldi kellaaeg, millal on teeninduse juht kohal ja läksin kohale! Teeninduse juhiga ma küll rääkida ei saanud, kuid tööde võtja ütles edasi mulle nende poolse pakkumise, mis siis seisnes selles, et mina maksan 25000.- krooni ja nemad kõik ülejäänud! Praeguseks olen võtnud juba peale rääkimist juristidega, tarbijakaitse ametiga ja auto ekspertiisi ekspertidega, et seis ongi enam-vähem 50:50 ja selle 40% hüvitusega teeninduse poolt võib tinglikult rahule jääda! Loomulikult jääb kogu see asi hinge kripeldama - nii selle pärast, et auto oli minu käes maksimum 1000 km sõitnud kui ka see, et ca.1500.- kroonisest remondist sai palju kallim! Kuid seaduseid uurides jäid VÕS-st ja Tarbijakaitse seadusest silma sellised asjad, et osutades teenust, peab teenuse osutaja informeerima tarbijat võimalikest riskidest jne. ja kui klient soovib saada mingit teenust, siis teenuse osutaja peab kaaluma, kas ta on suuteline seda tegema, vastasel juhul sellest keelduma! Veel öeldi teenindusest, et sellist tööd tehes pole üksi auto neil ajusurma surnud ja neil puudub selline kogemus, küll aga nad on edukalt neid töid teinud. Vot selline lugu siis minu uue-vana autoga! Õpetuseks siis antud teemast teistele nii palju, et kui viite enda kaasaegse auto remonti/teenindusse, siis küsige kindlasti ennem, et mis riskid antud tööga kaasnevad (kulukamad) ja kes neid hiljem korvama peab hakkama. Tänud kõigile, kes nõuga abiks olid Tarmo Edit: Juks, võtsin ka sinu soovitatud mehega ühendust, kuid antud olukorras ei pidavat ka tema saama aidata! Tänud sulle. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.3%
- SQL:
74.7%
]