Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: Mutjuki[/i] [quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Peale akuklemmi eemaldamist on oi oi kui palju asju töölepingu lõpetanud ja kas selles on siis süüdi teenindus kui mingi töö nõuab aku juhtme eemaldamist ja peale seda enam mingi asi ei tööta!? Mul alles oli klient kes käis Fors'is ABS'i aju eemaldmas, võeti aku juhe maha ja pärast kokkupannes enam käima ei läinud, kõrgsurvepump läbi, proovis ja üritas kõik võimalused läbi aga lõpuks ikka vahetas meil pumba ära ja sõidab siiani. [/quote] Ma olen vist liiga naiivne inimene, kuid kui töökojas töömehe poolt on peale aku juhtme maha võtmist rikki läinud mingi kolmas asi, siis mina ei leiaks, et see on minu maksta. Võtame siis nii, et kui inimene annab enda auto remonti, lasub temale risk, et ta ei saa töötavat autot enam ja peab juurde investeerima ja maksma töö käigus otsa lõppenud asju. Samas peaks siis ka risk langema töökojale, et töökoda julgeb sellist tööd vastu võtta. Kas töökojal ei ole siis autot sisse võttes selle auto koha pealt mingit vastutust? Ok, siin on räägitud, et aju oli ennem vigane jne, kuid esinduse sõnul tuli vana soft maha (arvuti ja auto olid koostöös), uus läks 3% peale (koostöö jätkus), kuid siis juhtus midagi ja kõik? Kuidas sellesse peaks suhtuma, kas olukord oleks teine, kui 97% oleks peale läinud ja siis oleks error tulnud? [/quote] Aga kuidas saab see töökoja süü olla kui peale akuklemmi eemaldamist läks mingi kolmas asi läbi!? See on umbes sama, et vahetan õõtshooba ja peale seda avastab kliend, et rattalaager undab, kas siis töökoda peaks rattalaagri oma kuludega vahetama!? Võtad sõbra auto mis on seisma jäänud ja aku tühi, paned uue aku ja siis avastad, et enam ei tööta (seisma jättes töötas), kõrgsurve pump läbi, kas siis lähed poodi ja ostad sõbra autole uue kõrgsurve pumba mis maksab kuni 25 000.-!? Kui Te nii arvate, mis siis töötunni hinne maksma hakkab!? Kui selliseid riske võtta siis peab tunnihinne mitmetes tonnides olema! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.4%
- SQL:
74.6%
]