Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Raido

 postitati 25.11.04 15:45
Jama selles ongi, et on kliimaga ja nähtavasti läheb suuremaks lammutamiseks.
Kas see nn ahjukorpus tuli kapoti alt välja või pidi armatuuri kah ära võtma või kuidas selle kätte saab?
ferdinand

 postitati 25.11.04 13:44
Harjade vahetuse kohapealt veel niipalju, et vähemalt sigaritel kasutatavad need jämedanad soojenduse mootorid on millegipärast niimoodi konstrueeritud, et enne kulub rootoril kollektor kui harjad. Seega kui mootor enam ei tööta siis harjadest ei piisa.
Black

 postitati 25.11.04 12:52
Oma C4 100-l sai nüüd lõpuks ventikas koos soojendusradikaga vahetatud. Kui sul on kliimaga variant, siis pole ilmselt muud võimalust, kui pead ka kogu selle plastist ahjukorpuse kojameeste alt kätte saama. Kui kliimat ei ole, siis ilmselt saad mootori kätte ümarast õhusissevõtuavast, olles eelnevalt pistiku ümbrusest stopperrõnga eemaldanud.

Sellist lõhkumist, nagu seal piltidel näidatud on, ei soovitaks.
Raido

 postitati 25.11.04 12:34
Aga kui ei ole sigar vaid on vähe uuem auto?
audi5000

 postitati 24.11.04 20:46
mootoi vahetus on iseenesest lihtne kui tegu sigariga võtad selle seibi tagant ära ja ongi käes . tagasi on seibi kahekesi lihtsam panna
Raido

 postitati 24.11.04 15:33
Kuidas sa selle mootori vahetatud said, kas oli keeruline. Olen kuulnud, et pidi igavene nöök olema.
Kas keegi seda varianti on proovinud
http://forums.audiworld.com/a6100/msgs/41266.phtml
mustnotsu

 postitati 20.10.04 00:46
omal hiljuti sama jama-terve suve ootasin midagi ja higistasin mis jube...nüüd ikka ei pääsenud ventikamootori väljavahetamisest,poes mingi 2,6 kilo,romust leidsin lõpuks suure otsimise peale (tüüpviga tuleb välja) 7 soti eest.
rass

 postitati 13.10.04 09:39
mul sõber oma essil vahetas hiljuti, eraldi harju saada vist pole ja reval ei tea vahetamisest midagi. ma sain aru et ta pani mingi tolmuimeja mootori harjad sinna asemele vist. krigisevad koledatmoodi aegajalt :S
Black

 postitati 13.10.04 09:38
Mul hetkel sama jama. :(
Kas harjad on kindlasti vahetatavad? Kui vaja natuke jootekolbi kasutada, siis see pole probleem.
Äkki keegi, kes on enne lammutanud, annaks ka veidi juhiseid, kuidas ventikale läheneda?
OnuTom

 postitati 08.10.04 10:00
vaevalt, et see viga kliimaseadmes on... pigem puhurimootor...ma arvan.
Arvan ka, et vaata harjad üle
Eints

 postitati 08.10.04 09:58
vaata ventilaatori mootori harjad üle..järsku on viimase piirini kulunud ja ei anna kontakti
Raido

 postitati 08.10.04 09:57
Järjekordne jama selle kliimaseadmega. Ventilaator töötab täpselt siis kui ise tahab - arvatavasti on mingi kontakt kuskil vigane, vahest lülitan ventilaatori sisse, ei tööta sõidan august läbi puhub mis hirmus. Kust kohast tuleks alustada vea otsimist, äkki on see mingi tüüpviga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.4% - SQL: 50.6%]