Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Reix

 postitati 14.09.04 17:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Ooot oot... see raputamise jutt ei saa nüüd küll ju kudagi paika pidada:o selle järgi peaks siis olema ka nii, et ma ostan omale uue lambda, vahet pole siis millise, panen selle alla, ja peale esimest teist löökauku millest kogematte läbi sõidan annab asi otsad... päris nii ei tohiks see ka ju olla.
Ja nagu ütlesin, mõningad B osad peavad vastu teised mitte, see tema risk on... omal peal olev A osa toimib täiesti tõrgetetta.


seal sees on keraamikat. huvitav, mis küll juhtub, kui sa näitex õhuliini isolaatori maha viskad?
ranz

 postitati 14.09.04 17:28
Ooot oot... see raputamise jutt ei saa nüüd küll ju kudagi paika pidada:o selle järgi peaks siis olema ka nii, et ma ostan omale uue lambda, vahet pole siis millise, panen selle alla, ja peale esimest teist löökauku millest kogematte läbi sõidan annab asi otsad... päris nii ei tohiks see ka ju olla.
Ja nagu ütlesin, mõningad B osad peavad vastu teised mitte, see tema risk on... omal peal olev A osa toimib täiesti tõrgetetta.
Reix

 postitati 14.09.04 17:18
nu speedsteris igatahes nii väideti, et lamdasondi puhul pole vahet, millises karbis ta on, kui ikka transport on kehva olnud (see pidi peamine olema selle varuosa kvaliteedi puhul), siis on ka need 3x kallimad jupid omadega pekkis (tee peal kõvasti raputada saand). aga ma ostsin omale alla tonnise sondi ja siiamaani töötab edukalt:)

(reix sülitab nüüd 3x üle õla):P
ranz

 postitati 14.09.04 17:11
Kahtlen selles viimases vägagi.
Pigem on asi nii, et üks tuleb ühest tehasest kus asju ka kontrollitakse, et kaup oleks kvaliteetne, ja teisest tehasest tuleb see odav kus on koostemarerjal ja asjad odavamad ning asju ei kontrollita... et originaali ostes oled kindel et saad mida ostad, B osaga see asi, et võibolla ei tööta kohe ostmisest peale, või annab kiiremini otsad. Samas olen kuulnud ka mehi kes kasutavad B osa edukalt... et kõik oleneb sellest partiist... mõni jupp hea teine pask. Omal suht jamad kogemused B osadega, et eriti ostma ei kipu enam.
Reix

 postitati 14.09.04 17:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Pidavat suht kiirelt otsad andma. Soovitati nt miskeid Boshi omasid 800.- tk, kuid ma natuke uurisin seda, et need on originaalis 2000a 1,2L polo omad, et kas nad just väga sobivad sellisele motole. Ise pigistasin hambad risti ja ostsin originaali, kahe sellisega saab ikka suht suur väljaminek olema :(


kusjuures osad asjapulgad räägivad, et originaali ja nn vuffli vahe pidi selles olema, et originaaljupi võtab liinilt maha must mees valge kinnas käes, seejärel kontrollib visuaalselt, kas jupp on ikka ok, lseejärel lööb firmasildi peale ja paneb karpi. nn vuffelosa lastaxe samalt liinilt suurde kasti hunnikusse, kus siis 10 musta meest nad paljaste kätega käppelt karpi panevad.

nii et põhimõtteliselt sama asi, aga ühel on silt peal, teisel ei ole.
audi5000

 postitati 14.09.04 17:00
ma omale romulast ostsin 350- 90 oma mulle täpselt sobis vana varastati ära .
ranz

 postitati 14.09.04 16:46
Pidavat suht kiirelt otsad andma. Soovitati nt miskeid Boshi omasid 800.- tk, kuid ma natuke uurisin seda, et need on originaalis 2000a 1,2L polo omad, et kas nad just väga sobivad sellisele motole. Ise pigistasin hambad risti ja ostsin originaali, kahe sellisega saab ikka suht suur väljaminek olema :(
galen

 postitati 14.09.04 16:39
Tsitaat:
Universaalid pidid olema seal 600-700 vahel, kuid neid ei soovitata panna.


Oskad ehk põhjendada ka?

Küsin, sest mul omal kardetavasti nende vahetamine tundub teemaks varsti olema ja mul neid krt 2tk vaja..
80quattro

 postitati 14.09.04 11:21
1750:)
jan-kos

 postitati 14.09.04 11:14
Hind jääb kuni 2500 eeku
ranz

 postitati 14.09.04 10:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja rax21
umbes 800-1000 eek

Kallim peaks originaalvaruosana ta olema, minu B4 2,3 motole maksab asi 1900.- nt. Universaalid pidid olema seal 600-700 vahel, kuid neid ei soovitata panna.
rax21

 postitati 14.09.04 10:13
umbes 800-1000 eek
rsq

 postitati 14.09.04 09:43
aga äkki oskab keegi öelda palju maksab lamda andur audi 90 le

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.7% - SQL: 35.3%]