Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
siiim

 postitati 18.08.04 08:20
Need andurid on sul ülemise radika ja mootori vahelise vooliku mootori poolses otsas. Pealpool kahe juhtmega on ventika oma ja allpool see suurem nelja juhtmega on armatuuris oleva näidiku jaoks.
Mul endal oli see alumine armatuuri kella oma läbi. Selle parandasin ära ja siiamaani töötab. Ülemise parandamise kohta ei oska midagi öelda.
ferdinand

 postitati 18.08.04 08:07
No ei hakanud eraldi teemat tegema, haakub mingil määral ka sellega.
Millistel masinatel ja kus peab käima see kolme-nelja otsaga nn. kombiandur. Kas KG mootoril peab selline asi ilmtingimata olema? Kas keegi tallinnas on nõus korraks näitama oma masina (millel on see andur, soovitavalt siis ka KG mootoriga) kapotialust. Küsimus selles, et minu omal seda andurit ei ole, samas pistik on olemas.
jan-kos

 postitati 18.08.04 07:36
Sebid need andurid poest ja mõni audi sõber näitab kus need asuvad, või väike õlle ja kui käsi ei karda määrida siis vahetate koos ;) :D
kelder66

 postitati 18.08.04 07:17
Tere!

Tänud! Küsimus oligi rohkem mõeldud selleks, et teada saada usaldusväärne koht, kus fikseeritakse, et need andurid tõesti läbi on, mitte ei puhastata lihtsalt miski kontakt ära ja siis esitatakse arve uute kontaktide eest vms. Esindus ja Forss ei lähe arvesse kuna sinna on liiga pikad järjekorrad.

Et kui keegi teab miskit muud kohta soovitada, siis oleks väga tänulik!

Otsingut kasutasin muidu ka ikka, aga kuna siin on kõik sellised eksperdid, kes ise neid andureid vahetavad (häbi küll, aga ma isegi ei tea kus need asuvad), siis polnud mul sellest just liiga palju kasu.

tänud ette,
kelder
MaQQu

 postitati 17.08.04 17:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja kelder66
Tervitus!

Kas keegi oskab soovitada kohta, kus keegi vaataks, kas jahutusventikat ja mootori temperatuuriandurit on võimalik kuidagi remontida või peab need täitsa välja vahetama?

Temperatuurinäidik ei ole kunagi midagi näidanud ja nüüd ütles ka ventika andur üles vist (natuke aega käis ventikas pidevalt, siis tõmbasin selle pistiku tagant välja maanteel ja nüüd ei käi ventikas enam üldse (pistik on taga muidugi nüüd:) )

Et mis kohas mõistiku hinna eest keegi vaataks, et mis kamm on ja mis tegema peaks, ise ei jaga asjast suurt midagi...

Autoks 89a. coupe 2,3

terv,
kelder


radika/ventilaatori andur 90% tõenäosusega õhtal ja ei remondi seda keegi. Poes ~180.- krooni.
Veelgi kindlam on, et õhtal on omadega ka mootori temperatuuriandur, seda on mõned mehed remontinud, tulemust pole eriti andnud, otsing abiks. Uus poes ca ~900.-
kelder66

 postitati 17.08.04 17:38
Tervitus!

Kas keegi oskab soovitada kohta, kus keegi vaataks, kas jahutusventikat ja mootori temperatuuriandurit on võimalik kuidagi remontida või peab need täitsa välja vahetama?

Temperatuurinäidik ei ole kunagi midagi näidanud ja nüüd ütles ka ventika andur üles vist (natuke aega käis ventikas pidevalt, siis tõmbasin selle pistiku tagant välja maanteel ja nüüd ei käi ventikas enam üldse (pistik on taga muidugi nüüd:) )

Et mis kohas mõistiku hinna eest keegi vaataks, et mis kamm on ja mis tegema peaks, ise ei jaga asjast suurt midagi...

Autoks 89a. coupe 2,3

terv,
kelder

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.8% - SQL: 53.2%]