Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaits

 postitati 26.03.04 16:20
Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Põlema tuleks panna hoopiski Eesti autoostjad,kes ostavad läbisõitu,mitte autot.

Kui sul on kõrvuti 2 identset autot,1 on ls 140tkm jäetud ja teisel ls 230tkm spidol,siis Sina kallis autoostja ostad ju selle 140tkm auto,muu Sind ei huvita...


Täpselt! Ostetakse aastaarvu ja läbisõitu, aga mitte autot - debiilne, kas pole!?
andres

 postitati 26.03.04 09:10
Ma EI taha midagi kerida, veel vähem kiidan seda heaks.
Lihtsalt huvitas teema - odomeeter näitab üht, hooldus intervallid teist. Seega kasutates kerimist, ei muutu sellest hooldusvälba mälu!!!! Mis annab võimaluse mingil hetkel müüale näkku karata.
Teema ju oli - läbisõit odomeetri järgi ~170 000, aga küsib 120 000 läbimise välba hooldust!
Oma autot ei müü mingi hinna eest - liiga heas korras ning keritud ei ole :D. Hetke näit ~163 000, nii et 165 k hoole kohe ukse ees.
mike

 postitati 26.03.04 08:00
see kerimise teema on, andke andeks, lollide jaoks. kõike teavad, et odomeetri (just odomeetri, mitte spidomeetri) näitu ei saa kunagi uskuda, aga kui silma jääb 10 aastat vana auto odomeetri näiduga 250 -300 tuh km, krimpsutatakse selle peale nägu, kuigi auto võib olla korralikum kui kõrval seisev sama vana auto, millel odomeetril 150 tuh km. see, et autode müüjad näitusid võltsivad on tingitud otseselt sellest, et tarbijad tahavad näha väiksemaid numbreid!
kiireaudi

 postitati 26.03.04 07:54
Põlema tuleks panna hoopiski Eesti autoostjad,kes ostavad läbisõitu,mitte autot.

Kui sul on kõrvuti 2 identset autot,1 on ls 140tkm jäetud ja teisel ls 230tkm spidol,siis Sina kallis autoostja ostad ju selle 140tkm auto,muu Sind ei huvita...
Dantee

 postitati 26.03.04 07:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Tekkis küsimus, kas nö. elektroonilise displeyga odomeetreid keritakse? Ikka vist. Bemaritel pidi olema nö must kast, kui odokas keritud, siis seal kajastub ikkagi õige inf. Kas Audidel ka?
Küsimus tekkis sellest, et keegi küsis, mida tähendab vilkuv kiri In Sp käivitades. See peaks tähendama 120 000 km läbimist, et siis hammasrihma vahetust jne. Samas näitas odomeeter läbisõiduks ainult 172 000 (vilkuma peaks hakkama 240 000 peal). Kas siit võib järeldada, et on maha keritud, samas välbalugeja ei arvesta seda, et maha on keritud?
Segane sai, aga äkki saate aru:)



Kas tahad kerida ja mulle maha müüa???:mad::D
80quattro

 postitati 25.03.04 21:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja v20se
Asi läheb juba teema algatajale vastamisest kaugele, kuid siiski teemakohane küsimus:

Olla kuulda, et VW esinduses leidub/leidus seade, millega saab odomeetri näitu korrigeerida juhul, kui näiteks garantii korras vahetatakse autol kellade blokk. Kuid kuuldavasti lubas asi seda teha vaid 1 kord. Teadjate kommentaare?

Kui see nii oleks, siis poleks selles suhtes nii lootusetu tunne, et võid sattuda auto ostmisel juba mitu mitu korda keritud odoga isendi otsa.

Kui aga asi nii on, et tehase ametlik hooldeagregaat vaid korra kallale pääseb aga nende digipedede seade lõpmatult... siis tahaks nutta või midagi


Kui pannakse uus, siis seda saab tehase riistaga muuta ainult üks kord ja seda vaid juhul, kui selle uue spido näit on 0-100km üle selle enam muuta ei saa:D:D:D
v20se

 postitati 25.03.04 21:32
Asi läheb juba teema algatajale vastamisest kaugele, kuid siiski teemakohane küsimus:

Olla kuulda, et VW esinduses leidub/leidus seade, millega saab odomeetri näitu korrigeerida juhul, kui näiteks garantii korras vahetatakse autol kellade blokk. Kuid kuuldavasti lubas asi seda teha vaid 1 kord. Teadjate kommentaare?

Kui see nii oleks, siis poleks selles suhtes nii lootusetu tunne, et võid sattuda auto ostmisel juba mitu mitu korda keritud odoga isendi otsa.

Kui aga asi nii on, et tehase ametlik hooldeagregaat vaid korra kallale pääseb aga nende digipedede seade lõpmatult... siis tahaks nutta või midagi
80quattro

 postitati 25.03.04 21:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja v20se
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Kõik spidokerijad tuleks ära kohitseda: :mad:


Palun hakka siit pihta:
www.hot.ee/digispidomeeter


Mõtetud mehed:mad:, ei tea palju nad selle eest pappi küsivad?
v20se

 postitati 25.03.04 21:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Kõik spidokerijad tuleks ära kohitseda: :mad:


Palun hakka siit pihta:
www.hot.ee/digispidomeeter
Pred

 postitati 25.03.04 15:27
Die Zündung ausschalten, den Strecken Kilometer Reset Knopf drücken und halten dann Zündschlüssel auf Stufe 1 schalten, jetzt kann der Knopf losgelassen werden.
01 BMW Part No.
02 Code No.(Codierstecker)
03 K No.(Tacho Kennzahl)
04 letzten 7 zahlen von der FGSTNR
05 Software Version
06 Revision Index, Hardware No.
07 Combi Test
Üksi number nendest ei näita kahjuks õiget läbisõitu!
krss

 postitati 25.03.04 15:24
Rulamehele: see pole spidonäit, mida bemmid nii tehes näitavad! See on kood tont teab mis asjade jaoks. Kui ei usu, proovi salongis või mõne sõbra uuena ostetud autoga, mille tegelik läbisõit paarkümmendtuhat, kuid üks neist koodidest on ikka mingi 300.000ringis (ja see ei suurene aja jooksul). BMW foorumites sel teemal sadu kordi juttu olnud

Digispidoka "kerimine" on oluliselt kiirem ja lihtsam tavaspidokaga võrreldes, kuid ka kallim, kuna nõuab eriseadmeid. Alles mõni aeg tagasi veel saadi niiviisi kerida ette ligikaudne soovitud näit, mitte täpne number. Ise pole näinud, aga räägitakse, et praegu saad omale spidole tellida oma soovidele vastava TÄPSE näidu

Kõik spidokerijad tuleks ära kohitseda: ühelt poolt soodustaks see ausat äritegevust. Ning teiselt poolt välistaks pätistunud inimrämpsu paljunemise ja paremate geenidega pealekasvav põlvkond pole ehk rahaahne ja eetikavaene:mad:
rulamees

 postitati 25.03.04 15:01
hmmm 3 seeria Bmw aastast 92 (tahhokaga variant) näitab ühte näittu aga kui käivitamise ajal hoida alla spido nullimise nuppu siis mõtleb miski aja, vilgutab kõik armatuuri tuled läbi , viskab kellad (spido ja tahhoka ) nullist põhja, vist näitamaks et kõik näidikud töötavad ja siis näitab ka tegeliku spido näidu ära. Sellel isendil oli vahe 110 000 km :(
Dantee

 postitati 25.03.04 14:51
Tean, et isegi Opel jätab tegeliku näidu mällu, ega ilmselt audi kehvem pole?! Olen samas kuulnud muidugi, et elektroonikud pidid asjaga hakkama saama aga selleks juba vastavaid seadmeid ja programmi vaja! Mehhaaniliselt vist näitu ümber ei säti?;)
Kas tegelikku näitu ei näita mitte diagnostika kompuuter ära? Võin muidugi eksida?!
andres

 postitati 25.03.04 09:48
Tekkis küsimus, kas nö. elektroonilise displeyga odomeetreid keritakse? Ikka vist. Bemaritel pidi olema nö must kast, kui odokas keritud, siis seal kajastub ikkagi õige inf. Kas Audidel ka?
Küsimus tekkis sellest, et keegi küsis, mida tähendab vilkuv kiri In Sp käivitades. See peaks tähendama 120 000 km läbimist, et siis hammasrihma vahetust jne. Samas näitas odomeeter läbisõiduks ainult 172 000 (vilkuma peaks hakkama 240 000 peal). Kas siit võib järeldada, et on maha keritud, samas välbalugeja ei arvesta seda, et maha on keritud?
Segane sai, aga äkki saate aru:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.5% - SQL: 34.5%]