Teema ülevaade |
Kermo144
|
postitati 03.11.16 19:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Minul oli B5-l analoogne olukord, kui põletasin "load reduction relay" lühise tõttu läbi. Kahjuks ei tea selle eestikeelset nime, ega ka mitte
numbrit, mis C5 puhul seal peal võib olla. Aga sõber google ehk aitab hädast välja. |
Sain asja korda, see sama relee oligi. Tänud!
|
Rix
|
postitati 03.11.16 16:17 |
Minul oli B5-l analoogne olukord, kui põletasin "load reduction relay" lühise tõttu läbi. Kahjuks ei tea selle eestikeelset nime, ega ka mitte
numbrit, mis C5 puhul seal peal võib olla. Aga sõber google ehk aitab hädast välja.
|
Kermo144
|
postitati 03.11.16 16:08 |
Mis releest käib jutt? Keegi ehk oskab öelda? Endal praegu täiesti sama teema.
|
jan-kos
|
postitati 18.07.08 11:33 |
See peaks olema relee viga. B4 oli sama jama ja oli relee (nr. ei mäleta enam) üks ühendus sai üle joodetud ja korras. Vast leiad otsinguga üles.
|
rulamees
|
postitati 17.07.08 14:22 |
Hommikul kõik oli korras ja poole päeva pealt järsku suunatuled ei tööta, kojamehed ei tööta ja salongi ventilaator ei puhu. Suunatuled ohutulede nupu
alt toimivad, suunatule kangil olev autopiloot ka toimib. Kojamehed ei liigu üldse, ega pritsi vett ka akna peale. Kliimal pilt ees, kõik nupud
toimivad, aga mida ei tule on õhk, ilmselt ei võta ventilaatorit taha. Kunagi mõned kuud tagasi tegi ühe korra sellist nalja, siis keerasin süüte
välja ja tagasi ning asi korras. Kaitsmed kõik terved. Kui jätta suund sisse ja teha juhi uks lahti siis hakkab pinisema. Ehk on kellegil miski
lahendus pakkuda. Ei olnud tänase ilmaga just tore pool Tartu linna ja sealt Võrru sõita, kui kojamehi ega salongi puhurit ei ole, siilike udus
Autoks: Audi a6 avant 2,5TDI quattro 1999 aasta
|
|