Teema ülevaade |
Dantee
|
postitati 01.03.04 15:40 |
Kes või kuss signa paigaldati?! Küsi sealt abi. Tean, et on selline tsükkel signadel, et käivitamisel lukustab uksed röövlite eest ja mootori
seiskamisel avab uksed taas. Kas su signal see tsükkel mitte ei nöögi? Kompressor võib unustada vaid avamise või sulgemise, kui mõni transistor ära
väsib aga muud teemat pole nagu kohanud?
|
brunnts
|
postitati 22.02.04 20:21 |
Mul oli sama jama, siis tuli välja et juhtmed olid lühises pagassis.
|
samru
|
postitati 22.02.04 10:51 |
elektroonika blokk on ühes korpuses kompressoriga ja asub paremal pool pagassis tiiva sees. Juhtimine käib ikka elektriga mitte kraanidega.
|
galen
|
postitati 21.02.04 15:43 |
Imo on vaakumiga, vähemalt kui ma tagaukses kõlareid kiibitsesin jäi mulle nagu meelde et kesklukk on vaakumiga.
Ilmselt siis ikkagi signaga garantiisse.
tänud.
|
Eints
|
postitati 21.02.04 13:52 |
kui sul on tehase vaakumiga kesklukk siis tal mingit juhtplokki pole....on esimes(t)e uste sees lülitid ja pump millele tuleb peale 3 juhet...jamada
võivad need ukse lülitid võis siis signa.
|
galen
|
postitati 21.02.04 12:18 |
Hi,
Oskab ehk keegi vihjata kus asub B4 puhul keskluku juhtelektroonika (ajuks vist palju nimetatud)
Probleem, et auto kipub igast pisiasjade peale uksi lukku tõmbama, nii kui miski voolukõikumine on - a la tuled peale vms, tõmbab uksed kinni. Ja neid
on Kole Sitt (tm) lahti saada, nupud on madalad
Pealegi võib õnnetult uksetaha jääda..
Probleem ise esineb ainult 0C ümber. Nii kui on külm on kõik ok - aga niiske ilmaga on igavene nöök, seega kahtlustan elektroonikat.
Tegelt ma kahtlustan signaplokis viga, kuid enne kui garantiid läen nõudma, vaataks oma silmaga natuke peale.
Signaplokki kahtlustan kuna mitte alati puldist uksi lukku pannes ei pane ta uksi kinni, isegi ei ürita mitte. Ja mõnikord ei tee lahti. Väga Nõme
(tm).
Või ehk keegi midagi sarnast kogend ja oskab tarka öelda ?
|
|