Teema ülevaade |
lunatic
|
postitati 16.10.07 17:39 |
Asuvad neljanda süüteküünla juures oleva kronsteini küljes. Juhtmed
peavad sealt alt minema summuti (katalüsaatori) külge.
|
OOOO
|
postitati 16.10.07 15:09 |
Kas keegi siis ei oska öelda kus need lambda otsad on?
Selline rägastik siis.
|
OOOO
|
postitati 15.10.07 14:02 |
Autoks siis 2,3e B4 ja tahaks seda pinget mõõta. Aga ma ei leia neid juhtmeid sealt kapoti alt üles. Äkki keegi teadja mees aitab ja ütleb kust ma
need leida võiksin. Kas ka õlifiltri lähedalt? On neil juhtmetel midagi mille järgi ära ka tunda. Kõik viitab sellele et lambda on läbi aga tahaks
seda viimast kinnitust saada.
|
Mudjamix
|
postitati 20.09.07 18:04 |
b4-l lambda ise asub katalüsaatori küljes vähemalt abk-l.Aaga kui mõõta tahad siis juhtmed tulevad muidugi kapoti alla ja on minu mootoril õlifiltri
lähedal.
|
OOOO
|
postitati 20.09.07 16:34 |
Kas keegi võiks öelda kus see lambda asub b4-l ja milline välja näeb. Tänan.
|
QUATTRO
|
postitati 17.05.07 18:14 |
Suure kütusekulu põhjus NR 1-vale süüde.
|
ACE16V
|
postitati 17.05.07 14:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: henri0
Aga mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas
15-16 Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas??? |
Pihustid ja besnsiini rõhk süsteemis. Aga ka veermiku liigsed mehaanilised takistused, nagu peale jäävad pidurid, rattalaagrid, vale käigukasti õli
viskoossus jne.
Aga enda Audil(meh. pritse) sain küttekulu hoobilt alla, kui pihustid ära vahetasin.
Ja veel soovitan temp. andur(see mis ajule signaali annab) panna originaal varuosa. Odav vuhvel hakkas 2 kuu pärast aiateibaid näitama.
|
tarmo
|
postitati 17.05.07 14:08 |
keresse/massi
|
jyri172
|
postitati 17.05.07 14:03 |
oota kas seda lamdat saab nii kontrollida et selle kummiluti maha ja + testeri juhe sinna aga kus miinuse ühendan?
|
henri0
|
postitati 01.04.07 11:55 |
ja üks asi veel kas jagaja võllil peabki väike lõtk sees olema kui rootor maha võtta ja sealt otsast sangutada?
|
henri0
|
postitati 01.04.07 11:52 |
Sain siis vähe asjalikuma testri(mitte 100.- hiinaka millega enne mõõtsin.) ja tõesti pinge pulseerib 0,17-0,86V vahel seega lambda korras. Aitäh. Aga
mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas 15-16
Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas???
|
QUATTRO
|
postitati 01.04.07 09:13 |
Kummilutt maha,kontaktid koos-signaal peab pulseerima 0-1V.
Kontrolli ka kütteahel üle,kui võimalik siis ampritangidega,küttevool peaks olema ca 2 amprit.
Kui signaali pinge jääb konstantselt 0,5V on tegu ajupoolse väljundpingega ja tõenäoliselt vajab lambda vahetust.
|
henri0
|
postitati 31.03.07 23:09 |
Tegu siis kolme otsaga lamdaga kas tuleks see signaali ots lahti ühendada ja siis mõõta anduri poolset otsalt või tuleb lihtsalt see kummilutu eest
tõmmata ja ühenduse kohabealt mõõta. Jama nimelt selles et mul annab kaks erinevat tulemust. Lahtiühendatult 0,9V tühikäigul ja tahaühendatult 0,5V.
|