Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lunatic

 postitati 16.10.07 16:39
Asuvad neljanda süüteküünla juures oleva kronsteini küljes. Juhtmed peavad sealt alt minema summuti (katalüsaatori) külge.
OOOO

 postitati 16.10.07 14:09
Kas keegi siis ei oska öelda kus need lambda otsad on?
http://img3.imagebanana.com/img/jwrmfmvu/thumb/Picture010.jpg
http://img3.imagebanana.com/img/0svhi5u/thumb/Picture009.jpg

Selline rägastik siis.
OOOO

 postitati 15.10.07 13:02
Autoks siis 2,3e B4 ja tahaks seda pinget mõõta. Aga ma ei leia neid juhtmeid sealt kapoti alt üles. Äkki keegi teadja mees aitab ja ütleb kust ma need leida võiksin. Kas ka õlifiltri lähedalt? On neil juhtmetel midagi mille järgi ära ka tunda. Kõik viitab sellele et lambda on läbi aga tahaks seda viimast kinnitust saada.
Mudjamix

 postitati 20.09.07 17:04
b4-l lambda ise asub katalüsaatori küljes vähemalt abk-l.Aaga kui mõõta tahad siis juhtmed tulevad muidugi kapoti alla ja on minu mootoril õlifiltri lähedal.
OOOO

 postitati 20.09.07 15:34
Kas keegi võiks öelda kus see lambda asub b4-l ja milline välja näeb. Tänan.
QUATTRO

 postitati 17.05.07 17:14
Suure kütusekulu põhjus NR 1-vale süüde.
ACE16V

 postitati 17.05.07 13:41
Tsitaat:
Algselt postitas: henri0
Aga mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas 15-16 Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas???


Pihustid ja besnsiini rõhk süsteemis. Aga ka veermiku liigsed mehaanilised takistused, nagu peale jäävad pidurid, rattalaagrid, vale käigukasti õli viskoossus jne.

Aga enda Audil(meh. pritse) sain küttekulu hoobilt alla, kui pihustid ära vahetasin.
Ja veel soovitan temp. andur(see mis ajule signaali annab) panna originaal varuosa. Odav vuhvel hakkas 2 kuu pärast aiateibaid näitama.
tarmo

 postitati 17.05.07 13:08
keresse/massi
jyri172

 postitati 17.05.07 13:03
oota kas seda lamdat saab nii kontrollida et selle kummiluti maha ja + testeri juhe sinna aga kus miinuse ühendan?
henri0

 postitati 01.04.07 10:55
ja üks asi veel kas jagaja võllil peabki väike lõtk sees olema kui rootor maha võtta ja sealt otsast sangutada?
henri0

 postitati 01.04.07 10:52
Sain siis vähe asjalikuma testri(mitte 100.- hiinaka millega enne mõõtsin.) ja tõesti pinge pulseerib 0,17-0,86V vahel seega lambda korras. Aitäh. Aga mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas 15-16 Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas???
QUATTRO

 postitati 01.04.07 08:13
Kummilutt maha,kontaktid koos-signaal peab pulseerima 0-1V.
Kontrolli ka kütteahel üle,kui võimalik siis ampritangidega,küttevool peaks olema ca 2 amprit.
Kui signaali pinge jääb konstantselt 0,5V on tegu ajupoolse väljundpingega ja tõenäoliselt vajab lambda vahetust.
henri0

 postitati 31.03.07 22:09
Tegu siis kolme otsaga lamdaga kas tuleks see signaali ots lahti ühendada ja siis mõõta anduri poolset otsalt või tuleb lihtsalt see kummilutu eest tõmmata ja ühenduse kohabealt mõõta. Jama nimelt selles et mul annab kaks erinevat tulemust. Lahtiühendatult 0,9V tühikäigul ja tahaühendatult 0,5V.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]