Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
eints 100ga

 postitati 21.01.04 21:52
minu isendi viga peitus siiski kulunud harjades, tänud nõuannete eest
tomjimjack

 postitati 19.01.04 16:29
Kommenteerin siis ka natuke. Mingi aeg tagasi oli kliimaseadmega sigaril visuaalselt analoogne probleem, soojendusventika mootor nagu töötas ja ei töötanud ka. Viisin elektriku juurde ja see ühendas mootori otse taha ja see hakkas kohe surisema. Seega ei pruugi see häda siis kohe mootoris olla. Jändas siis elektrik viga otsides päevakest pool ja leidiski üles. Läbi oli üks termolüliti, mis asub nö. väikese kliimaradika juures. Seda lülitit on lihtne vahetada - ahjukorpuse peal olev pikk must plastkate maha, ahjukorpuse kõrval on suhteliselt suur nelinurkne kamber, kust tuleb jahutatud õhk, selle peal kolm kruvi lahti keerata, mõned pistikud lahti ühendada ja saabki teise kätte. Välja näeb nii, et ühes otsas pistikupesad ja teine ots on ribidega alumiiniumplaat. Tööd nii 15 minuti jagu. Kust vajadusel sellist töötavat aga saada? Minul õnnestus leida romulast, aga seda ka ikka otsimise peale.
Eints

 postitati 12.01.04 22:45
selge...järgmine kord olen targem:(
razii

 postitati 12.01.04 19:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
sigaril saab kätte kapoti alt, armatuutil pead alumise osa lahti võtma ainult, et ahju korpuseküljest salongiõhu torud lahti ühendada ja juhtmed;)


Jutt on nigu mootori,mitte radika vahetusest.
Kui kliimat pole,siis viska aku pealt minema,keerad ahjukorpuse küljest kolme kruviga selle siibriosa ära,vabastad mootori elektripistiku ja eemaldad stopperrõnga pistiku alt.Siis surud mootori aku poole välja ja korras ongi.


tänks quattro,asi toimis nii nagu sa ütlesid. aga see vaatepilt mis sealt avanes oli kurva poolne-harjad üle poole kulunud ja see osa mille vastu harjad lähevad oli nii auku kulunud,vaata et polegi teist enam. kuna hetkel polnd teist nagu saada,keerasin harjad (enne käisin nendel viiliga üle) teistpidi sisse ja praegu ta igatahes vingub veel
QUATTRO

 postitati 29.12.03 14:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
sigaril saab kätte kapoti alt, armatuutil pead alumise osa lahti võtma ainult, et ahju korpuseküljest salongiõhu torud lahti ühendada ja juhtmed;)


Jutt on nigu mootori,mitte radika vahetusest.
Kui kliimat pole,siis viska aku pealt minema,keerad ahjukorpuse küljest kolme kruviga selle siibriosa ära,vabastad mootori elektripistiku ja eemaldad stopperrõnga pistiku alt.Siis surud mootori aku poole välja ja korras ongi.
Eints

 postitati 29.12.03 08:01
sigaril saab kätte kapoti alt, armatuutil pead alumise osa lahti võtma ainult, et ahju korpuseküljest salongiõhu torud lahti ühendada ja juhtmed;)
razii

 postitati 28.12.03 17:04
juhtus täna kurb asi, soojendus ei funka. pole nigu teine enne sellist jama teind. hakasin siis uurima... kaitsme kaan maha ja nii palju kui ma saksa keelest aru sain oli see 17-s kaitse - see terve. siis järelikult soojendusmootori viga......või on selle asja juures veel mingi nipp mida ma pole vaadanud......
õelge mulle kas mootori saab kätte kapoti alt või läheb suuremaks lammutamiseks(armaruur maha nigu ma kuulnud olen)
QUATTRO

 postitati 01.12.03 22:54
ei mäleta enam päris täpselt aga oli kas 900 või 1500 raha kuskil kui mälu ei peta.
eints 100ga

 postitati 01.12.03 18:43
mul teist korda soojendusmootor ära väsind, esimene kord ostsin lammarist -kestis nüüd aasta umbes,vist jah kliimaga korpus jämedam -pidi tavalise oma ka minema, siis aind kummi puksid mis vahel on vaja paksemad teha(nii väitis üks lammari mees). krt see vahetamine on veits jebi,kliima torusid kõik kohad täis,ei taha mitte konti tühjaks lasta
muidu 83-90a.sama smootor vist, vahe siis kliimas
to quattro:ostsid tutika, palju maksis?
QUATTRO

 postitati 01.12.03 18:07
soojendusmootori harjad tümad ilmselt.Osadel variantidel saab harju vahetada ka eraldi osadel ei saa.
UUed harjad saad melasi autost kui vaja peaks olema.

Mina omale mootorit otsisin siis oli minu aastale küll erinevus kliimaga ja kliimata variandis.Uuemate kohta ei julge pead anda.Aga soovitaks ikkagi uue panna kui võimalik,puksid saavad mingil hetkel nigunii otsa,või lõpetab mootori kollektor lepingu.See kulub ikka tõsiselt ära.
margus

 postitati 01.12.03 17:14
Mul tegi sama jama ja siis kiskusin mootori maha ning panin harjad teist pidi sisse ja käis nagu kellavärk. Samas ei olnud harjad nii hullud midagi veel... :S
eints 100ga

 postitati 01.12.03 17:07
autoks audi 100 2,3E 90a.(kliimaga)- soojendusmootor kord töötab ja siis ei tööta, vahel august läbi sõites hakkab tööle ja liigutasin pistikut ka hakkas tööle - puhastasin ühendusklemmid,ikka sama jama, paar päeva hiljem ei mõjunud enam ka pistiku liigutamine, vahel hakkab tööle, enamus ajast mitte - kas harjad võivad sellist asja teha? kas kliimaga ja tavalise soojendusmootorid on erinevad?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.7% - SQL: 48.3%]