Teema ülevaade |
eints 100ga
|
postitati 21.01.04 21:52 |
minu isendi viga peitus siiski kulunud harjades, tänud nõuannete eest
|
tomjimjack
|
postitati 19.01.04 16:29 |
Kommenteerin siis ka natuke. Mingi aeg tagasi oli kliimaseadmega sigaril visuaalselt analoogne probleem, soojendusventika mootor nagu töötas ja ei
töötanud ka. Viisin elektriku juurde ja see ühendas mootori otse taha ja see hakkas kohe surisema. Seega ei pruugi see häda siis kohe mootoris olla.
Jändas siis elektrik viga otsides päevakest pool ja leidiski üles. Läbi oli üks termolüliti, mis asub nö. väikese kliimaradika juures. Seda lülitit on
lihtne vahetada - ahjukorpuse peal olev pikk must plastkate maha, ahjukorpuse kõrval on suhteliselt suur nelinurkne kamber, kust tuleb jahutatud õhk,
selle peal kolm kruvi lahti keerata, mõned pistikud lahti ühendada ja saabki teise kätte. Välja näeb nii, et ühes otsas pistikupesad ja teine ots on
ribidega alumiiniumplaat. Tööd nii 15 minuti jagu. Kust vajadusel sellist töötavat aga saada? Minul õnnestus leida romulast, aga seda ka ikka otsimise
peale.
|
Eints
|
postitati 12.01.04 22:45 |
selge...järgmine kord olen targem
|
razii
|
postitati 12.01.04 19:11 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
sigaril saab kätte kapoti alt, armatuutil pead alumise osa lahti võtma ainult, et ahju korpuseküljest salongiõhu torud lahti ühendada ja juhtmed |
Jutt on nigu mootori,mitte radika vahetusest.
Kui kliimat pole,siis viska aku pealt minema,keerad ahjukorpuse küljest kolme kruviga selle siibriosa ära,vabastad mootori elektripistiku ja eemaldad
stopperrõnga pistiku alt.Siis surud mootori aku poole välja ja korras ongi. |
tänks quattro,asi toimis nii nagu sa ütlesid. aga see vaatepilt mis sealt avanes oli kurva poolne-harjad üle poole kulunud ja see osa mille vastu
harjad lähevad oli nii auku kulunud,vaata et polegi teist enam. kuna hetkel polnd teist nagu saada,keerasin harjad (enne käisin nendel viiliga üle)
teistpidi sisse ja praegu ta igatahes vingub veel
|
QUATTRO
|
postitati 29.12.03 14:30 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
sigaril saab kätte kapoti alt, armatuutil pead alumise osa lahti võtma ainult, et ahju korpuseküljest salongiõhu torud lahti ühendada ja juhtmed |
Jutt on nigu mootori,mitte radika vahetusest.
Kui kliimat pole,siis viska aku pealt minema,keerad ahjukorpuse küljest kolme kruviga selle siibriosa ära,vabastad mootori elektripistiku ja eemaldad
stopperrõnga pistiku alt.Siis surud mootori aku poole välja ja korras ongi.
|
Eints
|
postitati 29.12.03 08:01 |
sigaril saab kätte kapoti alt, armatuutil pead alumise osa lahti võtma ainult, et ahju korpuseküljest salongiõhu torud lahti ühendada ja juhtmed
|
razii
|
postitati 28.12.03 17:04 |
juhtus täna kurb asi, soojendus ei funka. pole nigu teine enne sellist jama teind. hakasin siis uurima... kaitsme kaan maha ja nii palju kui ma saksa
keelest aru sain oli see 17-s kaitse - see terve. siis järelikult soojendusmootori viga......või on selle asja juures veel mingi nipp mida ma pole
vaadanud......
õelge mulle kas mootori saab kätte kapoti alt või läheb suuremaks lammutamiseks(armaruur maha nigu ma kuulnud olen)
|
QUATTRO
|
postitati 01.12.03 22:54 |
ei mäleta enam päris täpselt aga oli kas 900 või 1500 raha kuskil kui mälu ei peta.
|
eints 100ga
|
postitati 01.12.03 18:43 |
mul teist korda soojendusmootor ära väsind, esimene kord ostsin lammarist -kestis nüüd aasta umbes,vist jah kliimaga korpus jämedam -pidi tavalise oma
ka minema, siis aind kummi puksid mis vahel on vaja paksemad teha(nii väitis üks lammari mees). krt see vahetamine on veits jebi,kliima torusid kõik
kohad täis,ei taha mitte konti tühjaks lasta
muidu 83-90a.sama smootor vist, vahe siis kliimas
to quattrostsid tutika, palju maksis?
|
QUATTRO
|
postitati 01.12.03 18:07 |
soojendusmootori harjad tümad ilmselt.Osadel variantidel saab harju vahetada ka eraldi osadel ei saa.
UUed harjad saad melasi autost kui vaja peaks olema.
Mina omale mootorit otsisin siis oli minu aastale küll erinevus kliimaga ja kliimata variandis.Uuemate kohta ei julge pead anda.Aga soovitaks ikkagi
uue panna kui võimalik,puksid saavad mingil hetkel nigunii otsa,või lõpetab mootori kollektor lepingu.See kulub ikka tõsiselt ära.
|
margus
|
postitati 01.12.03 17:14 |
Mul tegi sama jama ja siis kiskusin mootori maha ning panin harjad teist pidi sisse ja käis nagu kellavärk. Samas ei olnud harjad nii hullud midagi
veel... :S
|
eints 100ga
|
postitati 01.12.03 17:07 |
autoks audi 100 2,3E 90a.(kliimaga)- soojendusmootor kord töötab ja siis ei tööta, vahel august läbi sõites hakkab tööle ja liigutasin pistikut ka
hakkas tööle - puhastasin ühendusklemmid,ikka sama jama, paar päeva hiljem ei mõjunud enam ka pistiku liigutamine, vahel hakkab tööle, enamus ajast
mitte - kas harjad võivad sellist asja teha? kas kliimaga ja tavalise soojendusmootorid on erinevad?
|
|