Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andres

 postitati 02.12.03 17:10
Ei ole ka kuulnud, et uutele "täkku" andes miskit halba oleks juhtunud. Quattrol õigus - käivitamise momendiks kõik suured tarbijad (soojendused, meeletud võimud) välja, läheb kergemini ning tuleb odavam ka ajapikku.
daqqer

 postitati 30.11.03 22:04
nuhh, kui täkku andmisega midagi juhtub autoga, siis järelikult pold just suurem asi auto.
mudu nagu mootorrattaga, siis on ka autoga vist parem enne nö sisse sõita kui peenestama hakata.
''kas tuled ja soojenduslülitid peavad olema väljalülitatud asendis käivitamise momendil või ei''
nohh, parem oleks. ja kui sidur kaa sees, siis ju lihtsam käima minna.
QUATTRO

 postitati 30.11.03 21:17
Ei juhtu selle täku andmisega miskit kui just akuklemme segi ei aja.Muidugi on alati soovitatav akuga ühendada ainult pluss ja massikaabel panna niiöelda mootori küljest mootori külge.
uuematel autodel on olemas ka spetsiaalne klemm kapoti all,mida kasutatakse abikäivituseks.
Käivitamise jaoks on kasulik alati kõik seadmed välja lülitada,esiteks juba sellepärast et generaator saaks kohe kätte kõik 12V ergutuseks,et hakata normaalselt laadima,samuti peaks teoreetiliselt pikenema generaatoririhma eluiga.Ja kõigelõpuks,kui seadmed väljas,siis ei saa mitte mingi valemiga tekkida nn.kaarleeki seadme lülituskontaktides,mis põhjustaks omakorda lüliti mahapõlemise vms.
MaQQu

 postitati 30.11.03 13:19
ei ole tarkpea, aga 2002 aasta Peugeot 406 suutis kord minu masinale küll piisavalt "särtsu" anda, ilma et tema endaga midagi juhtunud oleks... Räägitakse tõesti, et ei pidavat uuemate autode elektroonikale, ajudele jne hästi mõjuma.. Samas... pole ka kuulnud, et keegi konkreetselt midagi "maha/läbi põletanud oleks" niimoodi...
Kotkas

 postitati 30.11.03 10:30
Vabandan, kui asjatundmatu küsimus, aga siit ja sealt olen kuulnud, et uuemate autodega ei ole soovitav täkku anda. Kas see on nii? Ja veel oleks küsimus, kas tuled ja soojenduslülitid peavad olema väljalülitatud asendis käivitamise momendil või ei? Tarkpead võiksid asja kommenteerida natuke. Ja loomulikult tahaks ka teada, miks see nii on.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]