Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janar

 postitati 07.12.03 18:53
Öelge palun, kus see külmkäivitusandur asub 2,2i -l ja kas see võib põhjustada ka seda:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3634
mulk

 postitati 07.12.03 17:59
nii ta on , seda regullib külmkäivitusandur
lambdal pole sellega s..agi pistmist
mul oli b3 ja külmkäivitus andur läks peese,
krt hommikul käiiasin oma 15-25 seci enne kui käima läks
külmkäivitusandur hoiab külmal mootoril segu naca rikkamane sellest ka kõrgemad põõrded
indro

 postitati 07.12.03 17:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja sileem11
Kas see on korras lambda teene, kui kylmalt mootor ka'ima panna, siis ka'ib mingi u 1100ja p66rdega ja mingi minuti pooleteise pa'rast v6tab p66rded kuskile 800ja kanti v6i regullib seda mingi muu divaiss?


Seda peaks regullima "külmkäivitusanduri" nimeline divaiss.
sileem11

 postitati 07.12.03 17:49
Kas see on korras lambda teene, kui kylmalt mootor ka'ima panna, siis ka'ib mingi u 1100ja p66rdega ja mingi minuti pooleteise pa'rast v6tab p66rded kuskile 800ja kanti v6i regullib seda mingi muu divaiss?
kps

 postitati 07.12.03 14:52
Tsitaat:
Tsitaat:
Panin siin mõniaeg tagasi paagi servini ja kimasin tühjaks---linn/maa keskmine 18,5 litra sajale. Sõita sai nagu täiesti inimlikult:(. Ja kusjuures on imelik see, et kui on siuke niiske,rõske ilm lippab aparaat poole paremini?


Hmm. Tont mind võtaks, aga sellist keskmist kütusekulu pole ma isegi külma ilmaga ja ainult linnas täie rauaga sõites saavutanud... 16,5 on max, mis välja pigistasin siis said teed otsa. Momendil külmemate ilmadega algsoojendamiste ja väikeste otsade sõitmisega läheb mingi 13,5-15 keskmiselt ja seda mitte compu keskmise näidu järgi vaid inimlikult arvutades paaki kallamise ja läbisõidu järgi. Krt 18,5 natu liiga palju selle auto jaoks. Mis puudutab niiskemat ilma siis see on täiesti loomulik.
indro

 postitati 28.11.03 11:17
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja Black

Kas Indro mitte ei üritanud kunagi anduris mingit õli vahetada ning nüüd lõpuks siiski uut andurit ei ostnud? On nagu midagi sellist meelde jäänud... Seega ilmselt ei tasu kondoomilappimine end ära ja lõpuks lased selle uue anduri raha ajapikku ikkagi läbi sumpsi niigi reostatud linnaõhku. :)


OT:
Mina "parandasin" temperatuuri andurit koduste vahenditega (külmpress toiduõli + silikoon) ja asi toimis pool aastat :P
Nüüd siiski kutu asi ja palgapäeval uut siiski ostma.

Lambda on kindlasti selline asi, mis tuleb uus osta, ise vahetasin ta just nädal tagasi välja (küll mitte päris uue vastu, on teine paar kuud sama mootoriga autol all olnud) ja hetkel tundub küll, et effekt on ainult positiivne.
Black

 postitati 28.11.03 11:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
Pole veel auto alla pääsenud ja lähemalt asja uurinud, kas on mingi võimalus seda lambdat kuidagiviisi remontida? Või selle mõtte võib peast välja visata?

Kas Indro mitte ei üritanud kunagi anduris mingit õli vahetada ning nüüd lõpuks siiski uut andurit ei ostnud? On nagu midagi sellist meelde jäänud... Seega ilmselt ei tasu kondoomilappimine end ära ja lõpuks lased selle uue anduri raha ajapikku ikkagi läbi sumpsi niigi reostatud linnaõhku. :)
Ulvar

 postitati 28.11.03 10:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
Kui juhe on katki, kas siis tõmbab ka segu lahjaks? Või vastupidi...


Mingi kindel väärtus jääb anduri väljundisse (õigemini küll aju sisendisse). Kas segu lahjaks või rikkaks, see sõltub juba muudest süsteemi komponentidest ja häälestusest. Samamoodi ("open loop";) peaks töötama ka siis, kui lambda andur veel töösoe pole.


Ulvar
Ulvar

 postitati 28.11.03 10:15
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiQuattro
Ja kusjuures on imelik see, et kui on siuke niiske,rõske ilm lippab aparaat poole paremini?


See on täiesti normaalne. Ilmselt sellepäst, et jahedat segu mahub silindrisse rohkem ja kui on niiske, siis jahtub sisseimemisel õhk veelgi.


Ulvar
pepe

 postitati 27.11.03 15:55
Pole veel auto alla pääsenud ja lähemalt asja uurinud, kas on mingi võimalus seda lambdat kuidagiviisi remontida? Või selle mõtte võib peast välja visata?

Kui juhe on katki, kas siis tõmbab ka segu lahjaks? Või vastupidi...
AudiQuattro

 postitati 27.11.03 14:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
AUDI QUATTROle- kui bensu kulu on liiga suur siis tasuks teine auto osta,
2.8 q. avant autom. tehasepoolne küttekulu linnas on 14.8 liitrit
seega sinu auto mootoriga on tõesti kõik ok:)

Panin siin mõniaeg tagasi paagi servini ja kimasin tühjaks---linn/maa keskmine 18,5 litra sajale. Sõita sai nagu täiesti inimlikult:(. Ja kusjuures on imelik see, et kui on siuke niiske,rõske ilm lippab aparaat poole paremini?
Ulvar

 postitati 27.11.03 09:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
Ulvar, räägid, et Forsis kõige odavam, äkki mäletad hinda?


Vist oli Boschis 2,5 , Revalis 1,8 ja Forssis 1,2keeku, võin ka eksida, aga mootorid on erinevad ja tasub ise üle küsida, ka Revalist.


Ulvar
Ulvar

 postitati 27.11.03 09:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiQuattro
Vanemal audil saab veakoode plinkiva valgusdioodiga ilusti kätte. Tasub ilmselt weebis kolada kasutades muuhulgas märksõnu "fault codes"


See ei pruugi alati näidata: kui anduri väljund lubatud piirides on, siis veakoodi ei teki. See ei tähenda, et andur korras on. Minul oli juhe katki ja ikka veakoodi ei tekkinud, ei oska öelda miks, aeg-ajalt kurtis hoopis muude asjade üle.
Mis ise testimisse puutub, siis http://www.davep1.freeserve.co.uk/rover/tech/lambda.htm
mulk

 postitati 26.11.03 19:27
AUDI QUATTROle- kui bensu kulu on liiga suur siis tasuks teine auto osta,
2.8 q. avant autom. tehasepoolne küttekulu linnas on 14.8 liitrit
seega sinu auto mootoriga on tõesti kõik ok:)
pepe

 postitati 26.11.03 17:43
Mõned päevad nüüd ilma lambdata sõidetut ning jah, minek sõltub tõesti temperatuurist ja millest iganes. Tundub, et ka pöörded on pisut kõrgemad kui tavaolukorras (1000 kandis). Bensukulu kasvu raske hinnata, metsikuid muutusi pole täheldanud.

Ulvar, räägid, et Forsis kõige odavam, äkki mäletad hinda?

AudiQuattro - mu masinal oli ilmselt niiskus vms pääsenud lambda vahele või sisse, seejärel muutus segu nii lahjaks, et mootori töö oli normaalsest väga kaugel - sõita ei olnud pea võimalik. Sinu masinal seda viga ilmselt ei ole kuna mootori töö on ok, nagu ma aru sain. Et bensukulu üleliia suur on, sel võib olla teisi põhjuseid - nendest võivad rääkida juba targemad isikud.
päkapikk

 postitati 26.11.03 16:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiQuattro
Kuidas ise saaks kindlaks teha kas lambda andur funkab või mitte, muidu käib mootor nagu õmblusmasin tühikäigul. Ja neid vist V6 mootoril isegi 2???


Vanemal audil saab veakoode plinkiva valgusdioodiga ilusti kätte. Tasub ilmselt weebis kolada kasutades muuhulgas märksõnu "fault codes"
AudiQuattro

 postitati 26.11.03 13:34
Kuidas ise saaks kindlaks teha kas lambda andur funkab või mitte, muidu käib mootor nagu õmblusmasin tühikäigul. Ja neid vist V6 mootoril isegi 2???
Ulvar

 postitati 26.11.03 10:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
Nii, nüüd küsimus - mis selle anduri mõte üldse on ja kas on mõttekas kulgeda ilma selleta?


Lambda andurist saab aju tagasisidet segu vahekorra kohta ja keerab siis pidevalt kas lahjemaks või rikkamaks. Kui see andur lahti ühendada, siis see info puudub ja mootor töötab oletuste najal. Vastavalt häälestusele ja teiste komponentide seisukorrale võib segu ja seega ka kütusekulu olla enam-vähem normis, aga päris optimaalne kindlasti mitte.
Minul muutus mootor peale uue lambda anduri ühendamist sujuvamalt töötavaks ja kiiremini reageerivaks, kütusekulu enne vahetust ei mõõtnud, aga minek sõltus küll temperatuurist, kuu seisust jms. Mul muidugi teistsuguse toitesüsteemiga mootor ka...


Ulvar
PS: Forsis oli lambda andur kõvasti odavam, kui Revalis, Revalis odavam kui BAKT'is (Bosch'is).
indro

 postitati 26.11.03 10:02
Ühel klubiliikmel võttis meil lambda mitte töötamise pärast, 26L/100km - tavapärase 11 asemel :)

Nii et kui ikka lambda on ette nähtud, siis peab ta ka olemas olema ja soovitavalt ka töötama :)
kaiz

 postitati 26.11.03 07:30
Kogemus eelmise autoga, et mittetöötava lambda vahetus viis kütusekulu 11-lt 9-le :)
AudiQuattro

 postitati 24.11.03 14:46
Kas see siis väljendub küttekulus kohe metsikult? Äkki mul ka lambdad tuxis, ma ei saa alla 15 sajale mitte mingi valemiga.??????
AudiTeam

 postitati 24.11.03 14:16
Jälgi kütusekulu varsti sa enam selleta sõita ei taha.
pepe

 postitati 24.11.03 13:59
Mul oli just probleem, et masina mootor hakkas imelikult värisema jne., et nagu elektrisüsteemis lööks kuskilt üle. OK, täna juhtus sama asi, aga nii, et normaalselt mootor enam ei tahtnudki toimida. Kuna olin juhuslikult Boschi diagnostia kõrval, siis käisin nõu küsimas. Mees vaatas korra peale, tõmbas lambda pistiku lahti ja asi töötas nagu kell. :D

Nii, nüüd küsimus - mis selle anduri mõte üldse on ja kas on mõttekas kulgeda ilma selleta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]