Teema ülevaade |
zalar
|
postitati 20.11.03 13:42 |
Kapoti all on originaal aku ja seal on ka selle õige koht (kliima puudub), nagu prr õieti märkas.
Istme all on ise paigaldatud lisaaku, millest saavad voolu kaks pagasnikus elavad 12v pesa. Ilmselt oli mu audi mingisugune teenindusauto vms, sellest
on ka need lisa 12v pesad.
Case closed.
zalar@3 nädalat audi omanik.
Hannesele: Akupoe kataloog pakkus vaid 1 aku mõte oli hea.
|
prr
|
postitati 18.11.03 23:36 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja antsu
c4 kerega 100del ongi aku tagaistme all ju.. pigem küss et miks ees |
ega ikka igal C4 kerega Audil pole - nendel on kapoti all, millel kliima puudub
|
Black
|
postitati 23.10.03 08:00 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
bmw olen kohanud ka väikest lisa akut mis toitis gsm võimendit |
Sel juhul leiame autost akusid lausa hulgi: signalisatsiooni autonoomne toide, armatuuris olevad pisiakud, mõningate autostereote varutoide,
mobiiltelefon jne...
|
kiireaudi
|
postitati 23.10.03 07:30 |
oot mine mõnest tegijamast akupoest läbi ja uuri,kas kataloog annab 1-e või 2 akut.
|
Eints
|
postitati 23.10.03 07:25 |
bmw olen kohanud ka väikest lisa akut mis toitis gsm võimendit
|
zalar
|
postitati 22.10.03 14:20 |
Alright, õhtul siis läheb testimiseks
tänud kõigile.
|
Varuosad
|
postitati 22.10.03 13:58 |
Seda küll. Aga maksa väita , et autotootjad põhiaku kõrval lisaakut kasuta
|
Black
|
postitati 22.10.03 13:57 |
Müstiline V10 diisliga ja kõikvõimalike lisadega Touareg on hoopis teisest ooperist, kui plank üle 10a vana A100.
|
Varuosad
|
postitati 22.10.03 13:43 |
The VW Touareg's electronic vehicle system
The Touareg V10 TDI is equipped with two batteries to ensure an optimum supply of energy to vehicle devices under all conditions. The starter battery
is located under the driver's seat and the vehicle-system battery in the luggage compartment beneath the loading bay. The second battery is
automatically activated as needed.
The vehicle electrical system control unit also makes sure that the batteries are always optimally charged in order to ensure the functioning of the
most important electrical systems. The same is true for models with only one battery on board. The vehicle electrical system control unit also manages
all light and signal functions. An emergency mode ensures that the marker lights and dipped beam continue to function even in the event of
microprocessor failure.
|
Black
|
postitati 22.10.03 13:36 |
Seda ma tõesti ei usu, et mahukama põhiaku asemel mõni autotootja mingit lisaakut kasutaks. Kui tal veel peenikesed juhtmed ka küljes on, siis
käivitusprotsessis ta kindlasti ei osale...
Katse-eksitusmeetod ilmselt abx. Ühenda tagumine aku lahti ja vaata, kas midagi muutub. Kui ei, siis viska kasutu ballast välja.
/me @ 100Ah pagasnikus
|
zalar
|
postitati 22.10.03 13:26 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Võibolla on mingi eriti vinge stereo enne sees olnud. Kas uksepolstrites poolemeetrise läbimõõduga auke pole? |
Ha-ha Taga on 13 cm Kenwood kõlarid ning ma ei usu, et seal kunagi midagi
suuremat oli.
Asi on ju selles, et mõlemad akud asuvad nö tehase poolt ettenähtud kohtades. Seega, mingeid iseehitus-variante ma ei taha eriti uskuda.
P.S.: vene audi klubi sait on läbi kammitud - tulemusi pole.
|
Black
|
postitati 22.10.03 13:21 |
Võibolla on mingi eriti vinge stereo enne sees olnud. Kas uksepolstrites poolemeetrise läbimõõduga auke pole?
|
zalar
|
postitati 22.10.03 13:19 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja 80quattro
Autol ilmselt Webasto või mingi muu lisasoojendus peal
|
Auto on iseenesest tühi nagu elektrirongi vagun: el. aknad, kesklukk, kliima, abs - kõik see puudub.
Seda varuaku variandi ma usun rohkem, aga miks just sellel mudelil?! Natuke imelik kuidagi...
|
Varuosad
|
postitati 22.10.03 13:07 |
Osadel uuematel Vw wl on ka. Üks on niiöelda varuaku. Kui auto rohkem voolu vajab vms. Teine peaaku, starteri jne jaoks.
|
80quattro
|
postitati 22.10.03 13:05 |
Autol ilmselt Webasto või mingi muu lisasoojendus peal
|
zalar
|
postitati 22.10.03 13:03 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja antsu
c4 kerega 100del ongi aku tagaistme all ju.. pigem küss et miks ees |
See tagumine aku näeb välja rohkem nagu mänguasi Ees on korralik aku,
paksud juhtmed jne... Taga on aku nats väiksem ning selle toitejuhtmed on kahtlaselt nõrgad (loe peenikesed).
Mina sain ikka nii aru, et peamine aku on ees?
brrrr
|
antsu
|
postitati 22.10.03 12:58 |
c4 kerega 100del ongi aku tagaistme all ju.. pigem küss et miks ees
|
zalar
|
postitati 22.10.03 12:44 |
Tere,
Search nupp ei andnud tulemusi, seega positan uus teema siia.
Ostsin endale Leedus A100 2.0 '1991 (uuem kere).
Tõin ta Eestisse, maksin tollimaksud ära ja läksin eile signa peale panema.
Võtsin tagumise iste välja ja oh üllatus! asjal on kaks akut Esimene
nii nagu audidel kombes on, kapoti all paremat kätt - sellega on kõik selge. Aga milleks seal see teine aku on? Sellest ma aru ei saa
|