Teema ülevaade |
andres
|
postitati 18.09.03 14:18 |
Olen näinud üht '87 aasta 626, pritsega, millel paak lõigati pikki keevisjoont lahti ning võeti välja kaks rusikasuuruseks kokkupressitud
"kängart" - imelik sõna oruuni rooste [roppus].
Ühesõnaga paak pealt läbi, vesi sees ja paak roostes. Kui ikka kuus läheb kaks bensu filtrit - 600.-/tk, siis hakkas tüüp mõtlema.
|
jan-kos
|
postitati 17.09.03 09:33 |
Sai ka huvipärast paaki vaadatud,lootsin näha seal katastroofi,aga täiesti ilus puhas oli,kuigi auto üle kümne aasta vana.
|
Black
|
postitati 16.09.03 16:12 |
Üldjuhul on vesi see, mis sinna põhja settib. Kuna vesi on definitsiooni järgi lõhnata, maitseta ja värvuseta vedelik, siis sa seda seal ei näegi
Sattub ta paaki pooltühja paagiga sõites õhus sisalduvast veeaurust välja kondenseerudes või siis solkkütusest. Seepärast ongi hea alati täis paagiga
sõita, mitte venitada tanklakülastusega märgutulukese süttimiseni.
Kapitaalsemaks puhastuseks tuleb paak tühjaks lasta, maha võtta (võib ka vastupidises järjekorras), kütuse võtja ja taseme andur jms eemaldada, paari
liitri puhta kütusega läbi loksutada ja saadud solk ka välja valada. Kui ikka põhi juba läbi on ja seal suured roostelatakad ujuvad, siis võiks uue
paagi soetamise peale mõelda.
|
Kotkas
|
postitati 15.09.03 17:48 |
Sain bensupumba parandusest kätte. Meister ütles mulle, et paak hirmus must ja rokane. Peab ära puhastama. Mina aga oma silmaga mingit mustust küll
paagis ei näe (seal selline valge plastik "vann" pumba all ja sealt paistaks hirmus hästi välja igasugune mustus). Või hulbib seal hoopis
mingi selline ollus, mida silmaga ei näe? Pumbal ju endal sõel vahel ja enne pumpa ka sõel vahel. Kas puhastus on vajalik? Kui on, siis äkki
valgustate mind natuke töövõtetes. Pole kunagi sellist asja pidand tegema ja ei ole näinud ka kuidas on tehtud. Kas on tarvis mingit ainet, mis põhja
settinud mustuse paagi küljest lahti leotaks?
|
|