Teema ülevaade |
jan-kos
|
postitati 11.09.03 11:33 |
Mul aku iga 4 aastat (väsind) ja on ka hakanud märguma.Varem laadisin vahel üle ja seda probleemi ei olnud.Paistab et hakkab saba andma,kui esimesed
külmad käind saab näha.
|
TiitR
|
postitati 11.09.03 07:18 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja mike
mis seda põhjustab ja kuidas ravida? | Kas sul on `98 ja ülespoole Audi, kui nii siis, tuttaval sama probl. `99 A6-ga, aku kogu aeg
märg, soovitasin rohkem Xenonit põletada, sõidab teine koguaeg udukatega. Aga tegelikult ei tea ma sellest aku majandusest midagi, nii et las teadjad
parem räägivad.
|
Kirs
|
postitati 10.09.03 20:53 |
Kontrolli ära laadimispinge,kui kusagil 14,3-14,6-ni,siis genekas on korras.Aku iga võib ka läbi olla.
|
QUATTRO
|
postitati 08.09.03 21:22 |
Üldiselt on see täiesti normaalne nähe,see vedelik on reeglina vesi mis akust välja aurustub.Kui seda on liiga palju siis võib olla põhjuseks liig
kõrge laadimisvool,eriti järsku annab see tunda külmade ilmadega ja siis kui autol kasutatakse hulgaliselt
lisaseadmeid(ac,peeglisoojendused,tagaklaas,ahi)
Ühesõnaga hommikuti käivitades on aku reeglina juba nn.alalaetud ja generaator üritab selle kiirelt tasa teha,tõstes ühtlasi ka laadimispinget,mingi
ajaühiku sees.tulemuseks on keemiline protsess,ehk rahvakeeli aku keemine.Üldiselt peaks olema abi korrapärasest aku turgutamisest tavalaadijaga umbes
kord kuus.See jutt et gene suudab aku 100% ära laadida on möla,eriti juhul kus tuled põlevad 100% sõidu ajast ja keskmiseks distantsiks kujuneb linnas
10km. korraga.Aku lihtsalt ei suuda oma mahtuvust saavutada.
Samuti võiksid kontrollida oma aku elektrolüüdi tihedust,korralik areomeeter võiks igal mehel kodus sahtlis olla.Akud on tundlikud ka põrutamise
suhtes,kui vedelikku on liiga palju siis põrutamisega võib ka korkide vahelt ilatsema hakata.
Pikk ja segane sai,aga ehk on abi
|
mike
|
postitati 08.09.03 19:29 |
mis seda põhjustab ja kuidas ravida?
|
|