Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
margus

 postitati 16.12.03 12:13
See takistus peaks ju olema juhtme ja piibu enda peale kirjutatud! Sealt siis vaatad palju olema peab
Ull

 postitati 16.12.03 09:44
Nuh üle pexmine on üx asi a teine asi see kui kõva mac sul sinna silindrisse jõuab, mida suurem takistus juhtmel seda nö lahjem säde küünlale silindrisse jõuab!
ranz

 postitati 16.12.03 08:32
Olen ka ikka viimasel ajal asja nii kontrollinud et pimedas kapott lahti ja vaatad kas tulemängu on või mitte... sai just ühel siin veel samamoodi kontrollitud, siis ju kohe selge kas peksab üle või mitte.
Ull

 postitati 16.12.03 07:57
nuh mulle teadjamad mehed rääkisid et küünlajuhtmed takistusega üle 5kilooomi, tulex välja vahetada ja kui osta siis takistusega mitte üle 2kilooomi.
mulds

 postitati 30.08.03 11:49
kui nüüd õieti mäletan, siis mulle öeldi, et läbi on siis kui takistus juba 15kohm ja rohkem.
Endal olid takistused 2-7 vahemikus enne kui ära vahetasin. Samas vanad juhtmed sõidavad praegu sips-i auto peal täitsa edukalt veel.

Samas madala pinge peal(mis tester annab) võib juhe veel kooralikult läbi anda aga tööpinge ju hoopis teisest klassist(kui ei eksi, siis 12-14kV).

Vaata hämaras, niiske ilmaga, töötava mootoriga kapoti alla. Kui tulemerd ei ole, siis peaksid sellise takistusega juhtmed veel käima küll.

Enda teooria see, et ületagumine sellestu tulebki, kui juhtme teatud ristlõikes takistus liiga suur, sellega ka kõrgem temperatuur, mis selle isolatsiooni ära sulatabki.
ranz

 postitati 30.08.03 11:44
Mõõtsin koos otstega ikka... et pealt maha ja siis testri üks ots piibu sisse ja teine jagajapoolse otsiku sisse
laur4

 postitati 30.08.03 11:08
Kas mõõtsid ainult juhtmelt või koos otstega?
Kunagi ise omale juhtmeid ostes uurisin välja, et näiteks mul on juhtme jagajapoolse otsa takistus 1K OHM ja küünla piibu oma 5K. Kui nüüd mõõta koos otstega, siis peakski ju 6K välja tulema. Kas see ka silikoonjuhtmete kohta kehtib, seda ei tea.
ranz

 postitati 30.08.03 10:51
Küünlajuhtme peale on kirjutatud takistus 1K OHM... mina saan mõõtes erinevatelt juhtmetelt 6-7K OHM, et kas nii peakski olema või juhtmed peetis???

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]