Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
a4 udutuled päevasõidutuledeks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Eraldi päevasõidutuledel on pointi siis, kui neis kasutada 55W halogeenide asemel tavalisi 21W lampe ja/või kui nad süttivad automaatselt peale seda, kui genekas piisavalt voolu anda suudab. Kindlasti mitte ei tohi nad süttida koos võtme keeramisega süüteasendisse! Väiksem voolutarve kajastub mingil määral kütusekulus. Omal olid 21W päevatuled paigaldatud Honda Preludele just nimelt selleks, et ei peaks päeval klapid üleval sõitma. Kuna särasid ilusti koos gabariitidega, siis miilitsad möödasõites ainult naeratasid ja lehvitasid. :D BMW'ga sõidan vaatamata udukate olemasolule päeval lähituledega, sest mõlemad on 55W ning ma ei näe erilist põhjust udukatega sõitmiseks. Auto on niigi ökonoomne. :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
a4 udutuled päevasõidutuledeks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.7%
- SQL:
64.3%
]