Teema ülevaade |
jaiks
|
postitati 01.04.24 20:48 |
Tagatuledel enamasti klaasid korpuse küljest lahkumas ja vesi voolab sisse. Vahel ka korpused mõralised. Kui luuki sisse tekib vesi, siis tule taga
juhtmeläbiviik pole õigesti pesas.
|
Hannespoiss
|
postitati 01.04.24 16:04 |
Tere!
1. ilmselt nupp ise väsinud, või siis pole trükiplaadil viga silmaga nähtav. Keeruline diagnoosida, pigem vaadata järelturul ringi. Veakoodi pole
selle kohta?
2. Miks? päevasõidutuled ongi päeval kasutamiseks ja lähituled muul ajal. AUTO asendis peaks sõltuvalt välisvalgusest lülituma kas päeva-või
lähituledele.
3. ilmselt pressib luugitulede vahelt sisse, raske ette kujutada, et mujalt - kui just kruvidega spoilat pole luugi külge kruvitud
4. kas kojamehe vars (ehk see osa mis ei pühi) loksub oma nuudi otsas? võibolla vale vars? Või siis on kojamehe hoovastik kuidagi viltu?
|
CalvinR
|
postitati 31.03.24 02:14 |
Tere kõigile,
Soetasin mõni aeg tagasi omale A8 D3, Facelifti. Muidugi on tal ka oma vanuse kohta mõned vead küljes ning googeldades ei ole veel leidnud mõnele
murele lahendust, ilma et peaks uut osa ostma hakkama. Ehk keegi siit kokku puutunud ja oskab nõu anda.
1. MMI joystick nupu "vajutus" ei tööta, scrollinimine toimib kuid klikkides null.
Väidetavalt oli varem töötanud, külmaga vahest olevat jukerdanud. Lahti võttes ei paistnud kuskil trükiplaadil ega mujal, et oleks sinna mingit
vedelikku ajanud. Samuti trükiplaat tundub silma järgi korras. On seal midagi veel mida vaadata?
2. Kas mingi nipiga saab päevasõidutuled ning lähituled ka korraga tööle panna? Hetkel päevasõidutuled töötavad ainult 0 asendis, AUTO või tulede
peale keerates hakkavad luubid tööle ja päevasõidutuled kustuvad.
3. Pagassiluugi küljes sisemine tuli täiesti ära roostetanud, mis kohti vaadata, kust vesi luugi vahele jookseb? Üks luugituli ei tööta ja teisel paar
surnut ledi, oletan, et põhjus sama.
4. Juhi kojamehe alumine äär käib vastu klaasi, kannatab kojamehe jala ja hoovastiku vahele näiteks seib panna või vaja midagi reguleerida?
5. Autol tava helisüsteem, kas kannatab subwooferi vahetada veidi võimsama vastu või kui palju see originaalvõim kannatab?
6. Roolilatt äsja vahetatud kuid tõenäoliselt servorooli solenoidklapp jaurab, vahel väikestel kiirustel tõmbab rooli raskeks ning kui rool jälle
kergeks läheb, käib selline veider hääl kuskilt roolikarbi juurest. Annab servorooli ka deaktiveerida või parandada ilma, et peaks uue solenoidi
muretsema?
Ette tänades kes vähegi õpetada või valgustada oskab.
|
|