Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TEPO6

 postitati 28.11.22 16:00
Süüteluku põhja jah esmalt kontrollida. Siinsed diagnostikud oskavad ka sulle kindlasti head nõu anda, kuidas sellises olukorras käituda, kui kirjeldust lugeda :)
_Sline

 postitati 28.11.22 09:54
Tervist. Selline kahtlane probleem 2007a A4 B7 2.0 125kw manu quattroga.
Nüüd 2 korda juhtunud nii, et ükshetk täiesti lambist poole sõidu pealt kaob vool täielikult ära, nagu akut poleks peal, kellad jäävad ka lukku selle kiiruse peale mis ennem voolu kadumist oli.
Siis,on see, et akuklemm maha ala minutiks ja kõik toimib,nagu midagi poleks juhtunudki. Diagnostika veateateid ei anna. Uus agm aku, starter, peavoolu kaablid üle kontrollitud. Geneka pingeregulaator sai vahetatud, võllil üks harjapoolne osa muidugi suhteliselt kulunud,aga ei ole kõige hullem.
Oskab keegi midsgi kosta mida kontrollida?
Võib olla et genekas läheb lühisesse või süüteluku põhi vms? Samas kaitsmeid välja ei peksa.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]