Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vreps

 postitati 26.11.22 12:28
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Igasuguste lekkepeatamise ained ei tohi kasutada, kui sul ei ole raha, et autot remontida siis osta bussipilet.


Kui kodanikul puudub huumorimeel ja ta ei saa aru peenest irooniast on see mõistetav, kõigile polegi seda kõrgemalt poolt antud.
Aga eesti keele grammatika on vähese pingutusega omandatav juba põhikoolis. Eriti tuleks seda arvestada kui arvustatakse teiste inimeste rahakoti sisu.
txxxl

 postitati 26.11.22 07:39
Igasuguste lekkepeatamise ained ei tohi kasutada, kui sul ei ole raha, et autot remontida siis osta bussipilet.
vreps

 postitati 25.11.22 11:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kõikide klappide liikumist on võimalik täpselt vaadata. Radika osaline ummistus on neil suht tavaline, vahetus eeldab ka süsteemi läbipesu. Tean autot millel forss vahetas aasta tagasi ja nüüd jälle kinni. Keegi ei tea mis möksi sinna valatakse, kui mootoripealne leke ilmneb ja mingit lekkestoppi ollust peale uhatakse lootuses see peatada. Vanakooli mehed võivad vabalt ka suitsu tubakat puistata süsteemi, nagu kunagi tehti. :D


:DJäta nüüd, sinepipulber on palju parem.
Jann

 postitati 24.11.22 11:47
Kõikide klappide liikumist on võimalik täpselt vaadata. Radika osaline ummistus on neil suht tavaline, vahetus eeldab ka süsteemi läbipesu. Tean autot millel forss vahetas aasta tagasi ja nüüd jälle kinni. Keegi ei tea mis möksi sinna valatakse, kui mootoripealne leke ilmneb ja mingit lekkestoppi ollust peale uhatakse lootuses see peatada. Vanakooli mehed võivad vabalt ka suitsu tubakat puistata süsteemi, nagu kunagi tehti. :D
rabzer

 postitati 24.11.22 07:17
Praegu vaatasin veel ja õhu tugevus tundub ka paigas ära. Tundub nagu max 70% puhub. Juhi poolt hulga tugevam õhuvool ka. Eks proovin vaada üle kas tõesti ummistanud.
txxxl

 postitati 24.11.22 06:42
Tere,
Tuleks veenduda, et kliima klappid töötavad korkekselt.
Nendel on probleeme salongi radiaatoritega, mis kipuvad osaliselt ummistma.
Salongi radiaatori otstele saab ligi kui mõni plastik ära võtta, kuna ühendused on juhi pool siis tavaliselt läheb radiaatori kaugem ots umbe(ehk kõrvalistuja poolne).
rabzer

 postitati 24.11.22 06:40
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Olen kuulnud, et külmade saabudes on mõnedel kolmestel c7 autodel välja löönud salongi sooja puudumine. Põhjuseks mõrad plokikaanes, mis jahutussüsteemi heitgaasi tekitavad. Soojal ajal ei pruugi sellest aimugi olla. Loodab, et seekord on põhjus milleski hoopis lihtsamas. Ma pole kursis, kas see on ühele poolele mõjuv viga.


Salongi tuleb väga hästi sooja kuna ühel poolt korralikult puhub sooja. Ise ei saanudki aru kuni sõber istus külmase autose ja märkas, et ei ole see mis peab. Arvan pigem mingi klapide teema. Vanal b8 sai adapterida mingi testiga siis nad õppisid ise palju nad liiguvad. Sellel poolel sai ka vahetatud klaap mis saab muuta suunda ja kinni panna kaasreisija. Vb töö käigus midagi läks paigas ära. Ise arvan mingi segu klapp jamab.
jaiks

 postitati 23.11.22 20:38
Olen kuulnud, et külmade saabudes on mõnedel kolmestel c7 autodel välja löönud salongi sooja puudumine. Põhjuseks mõrad plokikaanes, mis jahutussüsteemi heitgaasi tekitavad. Soojal ajal ei pruugi sellest aimugi olla. Loodab, et seekord on põhjus milleski hoopis lihtsamas. Ma pole kursis, kas see on ühele poolele mõjuv viga.
teet82

 postitati 23.11.22 20:04
Tihti on lihtsalt salongiradikas ummistunud, C7 kohta peast ei tea. Aga kui on üks radikas ja torud tulevad juhi poolt sisse, siis kõrvalistuja pool radika tagumises otsas pole ringlust.
rabzer

 postitati 23.11.22 18:50
Tere, mure siis, et ei puhu sooja õhku kõrvalistuja poolt. Tuleb ainult leiget õhku. Vcds vigu ei näita ja kui lugeda andurite näidud siis näitab 56c juhi poolt ja kõrvaistuja poolt 32c. Kas klapp kuidagi vales asendis ? Kas need kuidagi saab kalibrerida kaabliga või klaap katki/kinni.Tegimist 2 tsoonilisega kliima seadega. Kellegil mõttet mingit mis proovida?
Autoks siis Audi a6 c7 universaal 2012 3.0 tdi

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]